fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקריות ובחיפה מגבירים את האבטחה במוסדות החינוך וברחובות

לאור אירועי הטרור ברחבי המדינה ולאחר ישיבת הערכת מצב של גורמי הביטחון: תוגברו סיורי השיטור העירוני והמשטרתי במיוחד בסביבת מוסדות החינוך, בדגש על שכונות הנמצאת בתנופת בנייה.
מגבירים אבטחה | צילום: דוברות קרית ביאליק

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, הנחה את השיטור העירוני לבצע פעולות ממוקדות באתרי הבנייה ובקרב העובדים בשכונת "נאות אפק". באחד מבתי הספר בו מבוצעות עבודות בנייה, הופסקו לעת עתה העבודות. כמו כן, נמסר כי בשבוע הבא פקחי העירייה יצוידו בנשק.

ראש עיריית קרית ים ומנכ״ל העירייה הנחו את המשטרה ואת הפיקוח העירוני להגביר נוכחות וסיורים סביב מוסדות החינוך ובתוך אתרי הבנייה. מאבטחים חמושים יוצבו במוסדות חינוך הנמצאים בסביבת אתרי בנייה: אור אבנר, אורים/ביאליק, פסגות ים, סביונים. ניידת פיקוח תבצע סיור אחת לשעה בכל אתר בנייה.

מדוברות עיריית קריית מוצקין נמסר: ״נבצע בדיקות באתרי הבנייה לאיתור שוהים בלתי חוקיים. צוות מתנדבים ייעודי בג׳יפים יבצע סריקות יזומות ברחבי העיר ובסמוך לאתרי הבנייה. יש לציין כי עובדי אתרי בנייה הינם ישראלים נושאי תעודת זהות כחולה וכל בדיקה בעניינם תהא חייבת להיות ע״פ חוק, באישור ובתיאום המשטרה. גם השיטור העירוני מפעיל את מערך המתנדבים שלו לטובת העניין. אני שב ומבקש, המשיכו בשגרה שלכם והיו ערניים, הימנעו מלהפיץ סרטונים קשים לצפייה ברשתות החברתיות. מתפלל לשלומם של הפצועים ושולח תנחומינו למשפחות שאיבדו את יקיריהן״.

גם עיריית חיפה מעלה כוננות בעקבות המצב הביטחוני ובדיון חירום שקיימה הנהלת העירייה מיד לאחר הפיגוע בחדרה, הנחה מנכ"ל העירייה אוהד שגב, על תגבור כלל כוחות האבטחה העירוניים במוסדות החינוך ובמקומות הומי אדם בעיר.

במסגרת זו, פועלים קציני הביטחון של מוסדות החינוך בשיתוף הדוק עם גורמי הפיקוח והאכיפה של העירייה אשר כוללים בין היתר את ניידות הפיקוח הכללי, יחידת אופנוענים, וסיורים רגליים בסמוך לבתי הספר, הגנים ומקומות מרכזיים בעיר, תוך עירנות לרכבים, אנשים וחפצים חשודים במטרה להגביר את תחושת הביטחון של תושבי חיפה. עוד הוחלט בדיון כי מנהלים בעירייה אשר ברשותם רישיון נשק, יחלו במסגרת תפקידם לשאת אותו עליהם בקביעות.

רה״ע עינת קליש רותם: ״אנחנו נמצאים בקשר שוטף עם משטרת חיפה ונערכים לכל תרחיש, נתפלל לימים שקטים יותר״.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות