fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: פתיחת עסקים בימי שבת בקרית מוצקין

העירייה החליטה לאשר פתיחת בתי עסק בימי שבת בהתאם לאופי העסק והמיקום שלו
המנכ"ל יריב גסר חלה בקורונה. עיריית קרית מוצקין | צילום: דורון גולן
עיריית קרית מוצקין | צילום: דורון גולן

בשורה לבעלי עסקים בקרית מוצקין שעד כה לא יכלו לפתוח את העסק בימי מנוחה (שבת). עיריית קרית מוצקין החליטה לאשר פתיחת עסקים בימי המנוחה בתחום המזון (פיצוציות) ובתי מרקחת, בהתאם למיקום העסק והאופי של השכונה שבה הוא ממוקם.

נכון להיום, על פי חוק העזר העירוני של קרית מוצקין, אסור לפתוח בתי עסק ביום שבת. דבר זה מאלץ את תושבי העיר אשר מעוניינים לקנות מצטרכים שוטפים כמו חלב או שנאלצים לקבל שירותים של בתי מרקחת, לנסוע לרשויות השכנות כמו קרית חיים. על פי חוות הדעת של הלשכה המשפטית, הגיעו לעירייה פניות מכמה בעלי עסקים בעיר המעוניינים לפתוח את עסקיהם גם בימי שבת.

על פי המלצת הלשכה המשפטית ניתן לאשר חריגה בחוק העזר העירוני ולאפשר פתיחת עסקים שממוקמים בצירים ראשיים או שממוקמים באזורים שאינם מפריעים לתושבים. חבר מועצת העיר, יוסי מרקוביץ, הציע שהעסקים שיקבלו את החריגה יהיו עסקים בתחום המזון ועסקי פרמקולוגיה. בנשוא זה הייתה הסכמה מלאה של כל חברי מועצת העיר. הנשוא הועבר לטיפולם של ראש העירייה חיים צורי ומנכ"ל העירייה יריב גסר, אשר יחליטו איזה עסקים יהיו זכאים לחריגה ומה יהיו שעות הפעילות שלהם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות