fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעל הכה את אשתו כי הזמינה חופשה בחו"ל ללא ידיעתו

כרתים (צילום: פנתרמדיה)
(צילום: פנתרמדיה)

ויכוח מילולי, שגלש לבסוף לעימות פיזי בין בני זוג תושבי הצפון על מיקום חופשת הקיץ המשפחתית, יסתיים בסופו של דבר בתביעה לגירושין שתוגש לביה"ד הרבני האזורי בחיפה ע"י באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה, לנוכח טענתה של האישה שבעלה הכה אותה לאחר שגילה שהיא הזמינה חופשה בחו"ל ללא ידיעתו

תושבת הצפון,החליטה להפתיע את בעלה וילדיהם בחופשת קיץ משפחתית בכרתים, יוון. האישה, בישרה לבעלה שמצאה דיל אטרקטיבי לחופשה ואף הזמינה ושילמה באמצעות כרטיס האשראי מחשבון הבנק המשותף את החופשה. הבעל, הפתיע את האישה בגובה תקיפה, גידף אותה ואף סטר לה.

האישה ההמומה, מיהרה להגיש נגד הבעל תלושה במשטרה ושכרה את שירותיו של עו"ד גיא אופיר על מנת שזה יפתח בהליכי גירושין. "האישה חשה פגועה עד עמקי נשמתה, כאשר הבעל גידף אותה ואף הכה אותה אל מול ילדיהם הקטנים, כאשר כל חטאה התבטא בכך שהיא רצתה להפתיע אותו ואת הילדים בחופשת קיץ אטרקטיבית בחו"ל ולא בארץ כפי שנהגה המשפחה לנפוש בשנים קודמות", מסביר עו"ד אופיר.

עוד הוסיף, עו"ד אופיר, "לנוכח העובדה שהבעל מיהר להתנצל על מעשיו, אין בכוונתה של האישה לגרום לו נזק והיא ושוקלת לבטל את התלונה שהגישה נגדו במשטרה, אך יחד עם זאת, היא עומדת על כך שאין היא יכולה לסלוח לו על התנהגותו הפוגענית כלפיה ועל כך שהשפיל אותה מול עיני ילדיהם והיא מבקשת להתגרש ממנו בהקדם האפשרי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות