fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 59 מואשם באונס בת 7

בית המשפט המחוזי בחיפה התיר לפרסם כי ז'ק רביבו מקרית אתא הוא הנאשם באונס של ילדה בת 7. ברשותו נמצאו חומרי פדופיליה
פגיעה מינית בקטינה | צילום: אילוסטרציה shutterstock
פגיעה מינית בקטינה | צילום: אילוסטרציה shutterstock

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב קרית אתא, ז'ק רביבו, 59, והוא מואשם כי  ביקש מילדה בת 7 להתלוות למחסן בבעלותו ושם תקף אותה מינית. כתב האישום שהוגש נגד רביבו מייחס לו עבירת אונס וריבוי עבירות של החזקה וצריכת פרסום תועבה. הוא מכחיש שתקף הילדה.

מכתב האישום עולה כי הילדה הגיעה בחודש דצמבר האחרון לאזור הבניין שבו מתגורר הנאשם. "הוא הבחין בה, קרא לה, וביקש ממנה להתלוות למחסן שמצוי בבעלותו. הקטינה נכנסה למחסן, הוא סגר את דלת המחסן, החל לגעת בה, ואז ביצע בה מעשה אינוס", נטען בכתב האישום.

משטרת זבולון ערכה את החקירה בעקבות תלונתה של משפחת הילדה והוא עצר כבר לפני כמה שבועות. בחיפוש שערכה המשטרה בביתו, נמצא כי רביבו החזיק ברשותו חומרי פדופיליה מאז שנת 2016, הנחזים להיות של קטינים בגילאי 3-14. החומרים נמצאו בלא פחות מ-67 תקליטורים ובהם 185 סרטונים. בנוסף, נמצאו גם 30 פרסומי תועבה בתקליטורים נוספים שהיו במחסן, ועוד 31 סרטונים על דיסק און קי שהיו בביתו. כמו כן, עלה כי הנאשם צרך בתדירות גבוהה פרסומי תועבה.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות