fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במרכז הרפואי רמב"ם מת מפצעיו עו"ד משה אלנקווה שנדקר בשבוע שעבר קריית ים

עו"ד משה אלנקווה (43) מקרית מוצקין שנדקר בסמוך לבריכת השחיה בקרית ים ונפצע אנושות, נפטר מפצעיו לאחר מספר ימים שאושפז במרכז הרפואי רמב"ם
זירת הדקירה של עו"ד משה אל נקווה בקרית ים | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ימים ספורים לאחר שעו"ד משה אלנקווה מקרית מוצקין נדקר בסמוך לבריכת השחיה בקרית ים ולאחר שפונה ע"י מד"א במצב אנוש תוך כדי החייאה למרכז הרפואי רמב"ם, שם נותח ואושפז במחלקת טיפול נמרץ של מח' ניתוחי לב.

המרכז הרפואי רמב"ם הודיע שלמרות מאמצי הרופאים עו"ד אלנקווה נפטר מפצעיו.

למחרת האירוע בקרית ים עצרה המשטרה את איתי בן עמי (22) ללא הרשעות קודמות, בחשד למעורבות באירוע, כשהמשטרה יחסה לו נסיון לרצח, שעם פטירתו של עו"ד אלנקווה הפך כמובן  לחקירת רצח.

נציג המשטרה אמר במהלך הדיון: "בן עמי קושר עצמו לזמן, למקום ולדברים נוספים, כאשר בהמשך התחיל לשמור על זכות השתיקה".

עו"ד יובל זמר סנגורו של החשוד בן עמי העביר אלינו את התגובה: "החשוד משתף פעולה באופן מלא עם המשטרה, מסר את גרסתו לאירוע המצער ואנחנו תקווה כי בימים הקרובים תתבהר התמונה והמשטרה תשים את ידה על רוצחו של עורך הדין אלנקווה ז"ל".

עו"ד יובל זמר סנגורו של החשוד ברצח עו"ד אלנקווה | צילום מהרשתות החברתיות לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים

עם היוודע דבר פטירתו של עו"ד אלנקווה הוציאה יו"ר מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין תמי אולמן הודעת אבל: "לשכת עורכי הדין במחוז חיפה אבלה על מותו הטראגי ובטרם עת של עו"ד משה אלנקווה ז"ל ושולחת תנחומים למשפחה".

 

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות