fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתח מתחם חדש של כללית עבור מטופלים הסובלים מאנמיה

כללית פתחה אתר עירויים למתן ברזל במרפאה היועצת בקרית אתא, נוסף לזה שנמצא בזבולון, על מנת להקל על המטופלים.
אתר עירויי ברזל חדש במרפאת היועצת בקרית אתא | צילום: דוברות כללית
אתר עירויי ברזל חדש במרפאת היועצת בקרית אתא | צילום: דוברות כללית

מטופלים שסובלים מאנמיה חריפה בשל חוסר ברזל ואינם מגיבים או שסובלים מתופעות לוואי לטיפול הניתן דרך הפה, מקבלים את הטיפול בעירוי לווריד.

בעבר, ניתן הטיפול רק בבתי חולים, אך כחלק ממגמה עולמית של העתקת מירב הטיפול לקהילה ותודות לתשתית מקצועית ומיומנות גבוהה של צוותי הקהילה, ניתן השירות בשנים האחרונות באתרי עירויים במרכזים רפואיים כגון לין וזבולון.

מנהלת מינהלת קריות בכללית, ד"ר סילבי שילר, מסבירה כי נוכח העלייה במספר המטופלים והרצון להקל על מטופלים על ידי מתן הטיפול קרוב למקום מגוריהם, נפתח עתה אתר נוסף על זה שבזבולון.

לשם כך הוכן במרפאה היועצת של כללית בקרית אתא מתחם ייעודי למתן עירוי הונופר (ברזל), בתנאים מיטביים עם כורסאות נוחות ובאווירה נעימה ומרגיעה.

העירוי יותקן על ידי אחיות מיומנות וכן נוכח באופן קבוע רופא שמקבל את המטופלים ועוקב אחר מצבם.

בהתאם לפרוטוקול הטיפולי הנדרש, יינתן עירוי הונופר הראשון באתר הגדול של כללית בקריית בריאות זבולון, כדי לוודא שלא מופיעות תופעות לוואי. אם הטיפול עבר ללא תקלות, המשך סדרת העירויים תתבצע באתר החדש במרפאה היועצת של כללית בקרית אתא.

מנהלת מרכז רפואי זבולון,  ד"ר דליה קסנר, מציינת כי הפעלת האתר החדש והעתקת חלק מהפעילות אליו יאפשרו גם הרחבת פעילות בזבולון, כמו מתן תרופות ביולוגיות בעירוי.

האתר יעבוד בימים א', ב', ג', ה' בשעות 08:00-15:00 וביום ד' בשעות 08:00-12:00.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות