fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט קבע: הכלבים יוצאו מהבית

משפט גירושים בין בני זוג מהצפון הגיע למחלוקת סביב שני הכלבים של המשפחה. האישה הביאה שני כלבים והבעל טען שמדובר בחיה טמאה
כלב האסקי. צילום: פיקסאביי

משפטי גירושים מהווים כר פורה של האשמות והתנגחויות בין בני זוג שלאחר שנים של חיים משותפים מוצאים עצמם משני צידי המתרס ופועלים על פי אינטרסים אישיים. אחד המקרים הללו שהגיע לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה נוגע לשני כלבים מסוג האסקי סיבירי שהאישה הביאה הביתה והבעל דרש להוציאם.

בני הזוג נישאו לפני 24 שנים ויש להם ארבעה ילדים. האישה חזרה בתשובה כשהכירה את בעלה והם חיו אורח חיים דתי. בעקבות המשבר שפקד את נישואיהם חזרה האישה בשאלה וחזרה לחיות אורח חיים חילוני. לאחרונה הביאה האישה שני כלבים ששוהים עם המשפחה בתוך הבית.

בית המשפט לענייני משפחה נדרש להחליט בבקשת הבעל בסוגיה האם צד אחד רשאי להכניס כלב לבית המגורים המשותף בניגוד להסכמתו של הצד השני, בעקבות בקשתו של הבעל לבית המשפט שיורה על הוצאת הכלבים מדירת המגורים המשותפת.

הבעל טען בבית המשפט כי הכלבים ישנים על הספות ועושים את צרכיהם בתוך הבית. הוא סיפר כי הוא עצמו סולד מכלבים ובעלי חיים בתוך הבית ומבחינתו, כאדם דתי, מדובר בחיה טמאה שלא מכניסים הביתה "בדיוק כמו חזיר". הבעל הוסיף וטען כי הוא זכאי לחיים שלווים ושקטים בביתו, ללא כלבים שלדבריו תוקפים אותו ולא מאפשרים לו חיים תקינים.

מנגד טענה האישה כי ההחלטה להכניס את הכלבים הביתה הייתה משותפת לה ולילדים והיא טענה כי היא החוששת מבעלה והכלבים מהווים עבורה ביטחון. היא אמרה כי הכלבים מחונכים, נקיים ומטופלים.

שני הצדדים גם הגישו סרטוני וידאו לבית המשפט ובהם, כל צד על פי האינטרס שלו, נראים הכלבים בתוך הבית. מצד הבעל סרטון שבו נראים הכלבים עושים שמות בתוך הבית ומצד האישה סרטון שבו נראים הכלבים מתנהגים למופת.

השופט מוחמד שדאפנה, לאחר שהביא דוגמאות מההלכה היהודית והקוראן המוסלמי הנוגעות להתייחסות לחיות בית, קבע כי הכנסת כלב לבית בניגוד מוחלט להסכמתו של הצד השני, הינו מעשה לא מקובל. הוא ציין כי מהסרטונים שהוגשו לו רואים ושומעים את התנהגות הכלבים בתוך הבית, את הנביחות, הליכלוך והיעדר הסדר והניקיון.

השופט חייב את האישה להוציא מיידית את שני הכלבים מהבית והתיר לה להחזיקם החצר האחורי של דירת
לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות