fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בין ראשוני המתחסנים: תושבת קרית אתא בת 100

סטפני גרטנר הייתה בין ראשוני המתחסנים במרפאת כללית בשפרעם. במשפחתה מקווים שאת יום הולדתה ה-100 תוכל כבר לחגוג ביחד עם כל בני המשפחה
סטפני גרטנר, בת 100 מקרית אתא | צילום: דוברות כללית
סטפני גרטנר, בת 100 מקרית אתא | צילום: דוברות כללית

סטפני גרטנר, תושבת קרית אתא, שתחגוג בעוד כחצי שנה את יום הולדתה ה-100, הייתה בין ראשוני המתחסנים נגד קורונה במוקד של כללית בשפרעם.

גרטנר, המתגוררת עם בתה, מוקפת באהבה ובמשפחה מסורה, כך שאת התקופה של הסגרים והריחוק עברה בקלות יחסית ולא נאלצה להיות בודדה. בני משפחתה דאגו לכל מחסורה, כולל  נכדתה, שהיא אגב רוקחת במרכז הלוגיסטי של כללית בקריות.

גרטנר, אמנם נושקת לגיל 100, אך במצב רפואי טוב  וניצבת על שתי רגליה, כפי שניתן לראות בצילום, גם הודות לטיפול המסור שהיא מקבלת במרפאת כללית לב הקריה.

באמצע ינואר היא מוזמנת לחיסון השני ולאחר כשבוע, שהתשלים את תהליך החיסון ותצויד בדרכון ירוק, תוכל להגשים את חלומה ולפגוש את תשעת ניניה (העשירי בדרך), אותם לא פגשה זה חודשים רבים, בשל הקורונה.

גרטנר ובני משפחתה מקווים שהודות לחיסון, המגפה תמוגר, ואת יום הולדתה ה-100 תוכל גרטנר לחוק עם כל בני המשפחה, ללא ריחוק וזום.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות