fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביום הבחירות לא צריך לבחור: פעילות לכל המשפחה בקניון שער הצפון

קניון שער הצפון, מכין לכם פעילות מיוחדת לכל המשפחה ביום הבחירות שיתקיים ביום שלישי הקרוב. מופעי מחווה ללהקת סירק דה סוליי, מכוניות וינטג' אינטראקטיביות וגם מבצע חג משתלם במיוחד.
בחירות בקניון שער הצפון | צילום: ראש חוצות
בחירות בקניון שער הצפון | צילום: ראש חוצות

שגרת הקורונה הרגילה אותנו לרוץ בין הילדים בבית עם שפע משימות לא נגמרות. מה נשתנה בפסח הזה? ארבעה ימים לפני ליל הסדר, עם ילדים בבית ובחירות רביעיות – בשער הצפון החליטו שהגיע הזמן לשנות סדרי עולם.

קניון שער הצפון מזמין אתכם לבחור ולבלות עם כל המשפחה ביום של חוויה בלתי נשכחת!

החל מהשעה 10:00 בבוקר תוכלו לקפוץ לבילוי בחו"ל במתחם הקניון שייתן מענה לכל המשפחה.

רכבי וינט'ג ייחודיים יחולקו לקטנים, בלוני צורות משגעים, צילום מגנט לכל המשפחה על מנת שלא תשכחו את החוויה ועל רכב וינטג' היסטרי נוסף נפעיל עמדת די ג'יי שינגן מוזיקה מטריפה ויזכיר לכל המשפחה שהמסיבה רק התחילה.

מבלים ביום הבחירות בשער הצפון רכבי וינטג' | צילום: יוסי כהן
מבלים ביום הבחירות בשער הצפון רכבי וינטג' | צילום: יוסי כהן

המסיבה האמתית תתרחש במהלך כל היום ברחבי הקניון. להקה בת 20 שחקנים תסתובב ותופיע במגוון מופעי רחוב, בהשראת להקת הקרקס האגדית  סירק דה סוליי.

המופעים עוצרי הנשימה כוללים בובות ענק שיזכירו לכם שחו"ל זה כאן, מאפרות בבגדי קברט ינועו על קורקינט ויאפרו את הקהל, להטוטנים וג'אנגליסטים ישאירו אתכם פעורי פה, קולבים מהלכים ונגנים ירקידו אתכם וליצן אחד מופרע יחזיר את הפרופורציות לחיים.

רדיו חיפה ביום שידורים מיוחד מתוך הקניון, ותכנית הרדיו הכי שווה שיש "מגה מיקס" בין השעות 16:00-18:00 תשודר מתוך הקניון ותארח את שני האלופים מושיקו פלוטקה ודולב נישליס, בשידור חי עם המוזיקה המעולה שתרים עוד את האווירה!

מבלים בבחירות בשער הצפון | צילום: ראש חוצות
מבלים בבחירות בשער הצפון | צילום: ראש חוצות

זה בדיוק הזמן לקנות מתנות לחג כי גם על זה חשבנו והכינו לכם מבצע ייחודי בקניון – מתנה בסך 50 ש"ח ברשת חנויות פוקס (פוט לוקר, מנגו, ללין, אמריקן איגל, Aerie, צ'ילדרן פלייס, פוקס הלבשה, פוקס הום, יאנגה). על כל קניה בסך 299 ש"ח באחת מחנויות הקניון.

כדי להשלים את המסיבה – מתחמי האוכל יהיה פתוחים גם הם לפי מגבלות הקורונה.

אחרי שסיימתם את כל זה אתם יכולים ללכת ולממש את זכות הבחירה! חג בחירות שמח בקניון שער הצפון.

שעות הפעילות:

מחווה ללהקה סירק דה סוליי: 10:00-15:00

רכבים אינטראקטיביים: 10:00-21:30

כניסה חופשית חניה חינם

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות