fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארבעה תושבי הקריות נעצרו בחשד שסחטו מאות אלפי שקלים מכמה אנשים

הארבעה נעצרו במפגש "לשם העברת הכסף" עם סוכנת משטרתית. מחר יוגשו נגדם כתב אישום וכן בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים
סחיטה של מאות אלפי שקלים | צילום: shutterstock
סחיטה של מאות אלפי שקלים | צילום: shutterstock

פרשת סחיטה של מאות אלפי שקלים. בתום חקירה סמויה, עצרה המשטרה ארבעה תושבי הקריות בחשד שסחטו מאות אלפי שקלים ממספר תושבי האזור.

במסגרת חקירה סמויה של היחידה המרכזית במחוז חוף שארכה מספר שבועות ועסקה בחשד לסחיטה של מאות אלפי שקלים ממספר תושבי הקריות, עצרו בלשי היחידה, בשיתוף פעולה עם סוכנת משטרתית, את ארבעת החשודים, תושבי הקריות בשנות ה-30 וה-40 לחייהם.

ראשיתה של החקירה, עם קבלת תלונות משני גברים ואישה בשנות ה-50 לחייהם, על כך שאלמונים יצרו עמם קשר טלפוני ואיימו עליהם כי ברשותם מידע רגיש על אורח חייהם הפרטי וכי בכוונתם לפרסמו, אם לא ישלמו סכום של מאות אלפי שקלים, כל אחד מהם.

בתוך כך, חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף ניהלו חקירה סמויה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, במסגרתה חשפו את פרטיהם של המעורבים. לאחר ניהול משא ומתן עם החשודים בסחיטה, הם קבעו איתם מפגש לשם "העברת הכסף". כשארבעת החשודים הופיעו במקום המפגש, לשם קבלת דמי הסחיטה מידי הסוכנת המשטרתית הם נעצרו.

מעצרם הוארך בבית משפט השלום עכו. לאחר הגשת הצהרת תובע בעניינם, מחר תגיש נגדם פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום וכן בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות