fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלפי דוחות בחמישה ימים

מתחילת השבוע עורך אגף התנועה מבצע אכיפה נגד נהגים שצבעים עבירות. במקום הראשון במספר הדוחות ניצבת עבירת שימוש בטלפון נייד
פעילות של משטרת התנועה. צילום: דוברות המשטרה
פעילות של משטרת התנועה. צילום: דוברות המשטרה

שוטרי אגף התנועה, רשמו 6,317 דוחות מתחילת השבוע ועד היום (חמישי) במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ועבירות של בריונות בכביש ברחבי הארץ.

העבירה הנפוצה ביותר היא שימוש בטלפון נייד.1,428 דוחות נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד. שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מהווה עבירה חמורה ומגדיל משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה. שימוש בטלפון נייד בעת נהיגה שווה  קנס של 1000 שקלים ושמונה נקודות. קריאה או כתיבת הודעת טקסט בנהיגה שווה דוח קנס 1000 שקלים ושמונה נקודות. תצוגה הנראית לנהג בעת נהיגה דינה דוח הזמנה לדין וארבע נקודת. נהיגה עם אוזניות בשתי האוזניים מביאה  לקנס של 250 שקלים. הולך רגל  שהולך בכביש עם אוזניות צפוי לקנס של מאה שקלים, אם כי לא ידוע שעבירה זו נאכפה אי פעם.

העבירה השנייה והקלה ביותר לאכיפה היא נהיגה במהירות מופרזת ושוטרי אגף התנועה רשמו 904 דוחות של הזמנות לדין וברירת משפט. 517 דוחות נרשמו לנהגי רכב כבד שביצעו עבירות תנועה או שברכבם התגלו ליקויי בטיחות ותקינות. 452 דוחות נרשמו כנגד רוכבי דו-גלגלי. חמישה נהגים נתפסו בשכרות תחת השפעת  אלכוהול או סמים.

רישיון הנהיגה של 30 נהגים נפסל למשך 30 ימים בגין עבירות חמורות שביצעו. 31 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים והועברו למגרש אחסנה עקב עבירות חמורות שביצעו בעליהם.

מאגף התנועה נמסר כי פעילות זו הנה המשך ישיר לפעילות האכיפה של שוטרי האגף הפועלים לאורך כל ימות השנה בכל רחבי הארץ. פעילות שנועדה לאכוף את השמירה והציות לחוקי התנועה, תוך שילוב אמצעים שונים, גלויים וסמויים, במטרה לייצר הרתעה ולהגביר את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות