fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: בעל חנות מחשבים ניצל מינית ילדים

כתב אישום הוגש נגד איגור לוזובסקי, תושב חיפה המייחס לו עבירות של מעשים מגונים בקטינים. מכתב האישום עולה כי הילדים ביקרו בחנות המחשבים בבעלותו בחיפה והנאשם נהג ללקק את אוזניהם לנשקם ועוד לשם גירוי וסיפוק מיני

פרקליטות מחוז חיפה באמצעות עו"ד ערן בר הגישה הבוקר (שני)  לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד איגור לוזובסקי בן 48 תושב חיפה המייחס לו שלושה אישומים בביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין שלא בהסכמתו החופשית, מעשה מגונה בקטין והחזקת פרסום תועבה.

על פי עובדות כתב האישום ניצל הנאשם שני ילדים, אשר ביקרו אצלו בחנות מחשבים שבבעלותו ברחוב הרצל בחיפה ובמהלך המפגשים עימם נהג הנאשם לגעת בהם, ללקק את אוזניהם, לנשקם, לנשוך את אוזניהם, לתחוב את שערות ראשם לפיו, כל זאת לשם גירוי וסיפוק מיניים.

בנוסף החזיק הנאשם בביתו תקליטורים ומחשב אישי עם פרסומי תועבה ובהם דמותם של קטינים, אותם הוריד מאתרי אינטרנט שונים בהיקף של 1205 תמונות וכן 40 סרטים כאשר בחלק מהסרטים נצפים קטינים זכרים מקיימים יחסי מין אוראלים ואנאליים עם קטינים אחרים.

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה רון שפירא החליט לעצרו עד החלטה אחרת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות