fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוג נשלח לבדיקת פוליגרף לבדוק האם קיימו יחסי מין

בני זוג מאזור הקריות שמנהלים משפט גירושין, נשלחו לבדיקת פוליגרף כדי לברר את טענותיהם אם היו ביניהם יחסי מין לאחר שנתגלע ביניהם קרע עמוק שהוביל לפרידה וגירושין.

האשה, בעלת עסק מצליח לעיצוב שיער, הגישה לבית הדין הרבני האזורי בחיפה תביעה נגד בעלה בדרישה לקבל את מלוא כתובתה על סך 550 אלף שקלים כפי שהתחייב ביום חתונתם, לפני שנתיים בלבד. האשה טענה בפני בית הדין כי במהלך תקופת הנישואים היא סבלה מהתפרצויות זעם של הבעל שגם לא הסכים שתשמור נידה והוא גם הדליק אש ועישן סיגריות בשבת.

האשה גם טענה בפני בית הדין כי אין לה יחסי אישות עם בעלה. בפני בית הדין הכחיש הבעל את טענות האשה וסיפר כי גם לאחר שנתגלע בינהם קרע, הם קיימו יחסי מין וכי רצונו הוא להגיע לשלום בית למרות שהיא בגדה בו.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

בכדי לפתור עניין יחסי האישות הסכימו הצדדים להיבדק בפוליגרף אולם מכון הבדיקה הודיע לבית הדין כי האשה מבטלת שוב ושוב את את המועדים שנקבעו לבדיקה ועל כך אמר בית הדין "ייתכן שהיה לה מה להסתיר". בית הדין דחה את בקשת הבעל לשלום בית תוך שהוא מציין כי "ניכרת איבה בין הצדדים".

בפסק הדין צוין כי סכום הכתובה נכתב מתוך מחשבה שמדובר במספר מזל ואין בו כדי להצביע כמה באמת התחייב החתן ביום חופתו. בית הדין קבע כי שני הצדדים אינם רוצים אחד בשני וחייב את הבעל לשלם לאשתו את עיקר הכתובה בלבד בסך 50 אלף שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות