fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ורטהיים וסלמן התאחדו: מצפים לארבעה מנדטים

ירון סלמן. צילום: עידן בוקשיש
ירון סלמן. צילום: עידן בוקשיש

רשימת לב ביאליק ורשימת מנהיגות חדשה לביאליק ירוצו ביחד בבחירות המקומיות למועצת העיר קריית ביאליק. כך הוחלט השבוע בהסכם שנחתם בין שתי הסיעות.

הרשימה העצמאית הצעירה לב ביאליק שבראשה עומד ירון סלמן ורשימת "מנהיגות חדשה לקריית ביאליק", שהיא חברה במועצת העיר הנוכחית, החליטו להתאחד ולרוץ כרשימה משותפת במערכת הבחירות הקרובה. מטרת האיחוד היא להקים כוח חזק במועצת העיר שיפעל לשיפור וקידום העיר ותושביה, תוך שילוב דור מנהיגים חדש עם דור מנהיגים ותיק ומנוסה.

בראש הרשימה המשותפת יעמוד  ירון סלמן, שרק לפני כמה שבועות הודיע על התמודדותו למועצת העיר. במקום השני ד"ר רפי ורטהיים, בהמשך ולסירוגיו  יהיו נציגים משתי הרשימות. שם הרשימה המשותפת יהיה "לב ביאליק". יש לציין כי הרשימה לא תעמיד מועמד משלה לראשות העיר בבחירות הקרובות וכך למעשה יוותר ראש העירייה הנוכחי, אלי דוקורסקי, מועמד יחיד לתפקיד ראש העירייה. "החלטתי לעזור לצעירים" מסר ורטהיים "כי עכשיו זה הזמן שלהם להיכנס לעשייה העירונית ולהתפתח ככוח עתידי מתוך מטרה לפעול למען העיר".

ירון סלמן. צילום: עידן בוקשיש
ירון סלמן. צילום: עידן בוקשיש

רשימת "לב ביאליק" נמסר כי היא מרכזת אליה צעירים רבים מכל רחבי העיר שמטרתם לחדש, ליעל, לחזק ולפתח את המערכת העירונית עם כל הלב. "אלה הם למעשה דור המנהיגים החדש שביחד עם ראש העירייה לשעבר ד"ר רפי ורטהיים העומד בראש רשימה ותיקה ומנוסה ובגיבוי של ד"ר צביקה ברקאי והצעיר ד"ר גל הדרי, שהיה חבר במועצת העיר, יבטיח שילוב בין דורות וניצול מרבי של הידע, הניסיון והקשרים לטובת העיר קריית ביאליק" נמסר מהרשימה המשותפת.

עוד נמסר כי "רשימת לב ביאליק פועלת, מאמינה ומצפה להכפלת כוחה במועצת העיר בהשוואה לשני המנדטים שיש היום לרשימת מנהיגות חדשה לביאליק ובכך להוות כוח משמעותי במועצת העיר שיפעל לטובת העיר ולרווחת כלל תושביה".

על פי המצע של הרשימה המשותפת היא  מאמינה שהמנוע לעשייה והדרך ליצירת שינוי בעיר טמונה בחינוך, פעילות קהילתית ושותפות. הנושאים שבהם תתרכז פעילות חברי הרשימה במועצת העיר ובוועדות העירייה יהיו חינוך, מהגיל הרך ועד גיל הזהב, הרחבת אפשרויות העסקה בעיר על ידי עידוד עסקים קטנים,  כולל שדרוג המרכזים המסחריים והבאת תעשיות היי טק ותעשיות ירוקות לעיר, הרחבת הפעילות לגיל הזהב, שמירת זכויות התושב הוותיק ומיפוי הצרכים, הפיכת העיר למוקד תרבות ופנאי יחד עם פיתוח הקהילה ומוסדות הדת, תינתן תשומת לב בנושא שמירה על מערכות השלטון והמינהל ויינתן דגש על פיתוח תשתיות בנייה חדשה, תוך שמירה על צביון העיר והאיזון בין המרחב הציבורי למרחב הבנוי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות