fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השביתה מחריפה: בדקות האחרונות נעצרו כל הרכבות ברחבי הארץ

המשא ומתן נקלע למבוי סתום, ובהנחיית ועד העובדים מאות רכבות נעצרו
רכבת (1) צילום רכבת ישראל
צילום: רכבת ישראל

המשא ומתן נקלע למבוי סתום, ובהנחיית ועד העובדים מאות רכבות נעצרו

בדקות האחרונות נעצרו כל הרכבות ברחבי הארץ, מאות במספר, למשך מספר דקות.

מרכבת ישראל נמסר: "המשא ומתן בין הנהלת רכבת ישראל להסתדרות ועד העובדים הסתיים זה עתה. לצערנו ההסתדרות והוועד מתעקשים, לא מתגמשים ומסרבים להגיע להסדר. הנהלת רכבת ישראל תמהה על ההתעקשות של הוועד שלא לממש את החלטת בית הדין בדבר סידור הנהגים ועל חוסר האחריות מול עשרות אלפי הנוסעים הנפגעים מדי יום. הנהלת רכבת ישראל תמשיך לעשות כל מאמץ כדי לקדם את המשא ומתן למען ציבור הנוסעים.
בהנחיית ועד העובדים, בדקות האחרונות נעצרו כל הרכבות ברחבי הארץ, מאות במספר, למשך מספר דקות".

עוד נמסר: "בעקבות עצירת כל הרכבות בארץ, תוך הוראה פראית של ועד העובדים, הפוגעת במאות אלפי נוסעים, צפויים שיבושים ועיכובים בתנועת הקווים שאינם מושבתים, לאורך כל היום, בכלל זה 'רכבת החיוכים' המופעלת עבור ילדים חולי סרטן. מדובר בהוראה המשתמשת בנוסעים כבני ערובה, שרק ועד חסר אחריות וחסר שיקול דעת יכול להורות. לצד, סכנה בטיחותית משמעותית למאות הרכבות שברשת, בשל עצירת פתע של כולן. בשל הנחיה זו יחולו שיבושים לאורך שעות, עד התייצבות הרשת הארצית".

בתוך כך שר התחבורה ישראל כץ מגיב: " ״אני מגנה את השבתת הרכבות והפגיעה בציבור הנוסעים ומגבה את הנהלת הרכבת לנקוט בכל צעד חריף שידרש כדי להפסיק תופעות מסוג זה"

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, הודיע היום (יום שלישי) כי רכבת ישראל חייבת לעבור תהליך של ארגון מחדש, כדי לשפר את השירות לנוסעים, עקב התרחבות פעילות הרכבת. לדברי השר כץ, על ועד העובדים לשתף פעולה עם תהליך זה ולא לנסות ולמנוע אותו.  "שביתות ופגיעה בנוסעים הם דבר בלתי נסבל ולא נשלים עם חזרת תופעות מסוג זה, שנעלמו לאחר ביצוע הרפורמה ברכבת לפני שנים", ציין השר כץ.

השר כץ הוסיף: ״חבל שיו״ר ועד העובדים, גילה אדרי, לא למדה ולא הפנימה את הלקח מהסיבוב הקודם, כאשר נשלחה הביתה לאחר שניסתה למנוע את ארגונה מחדש והתפתחותה של חברת הרכבת. חבל גם שאנשיו של אבי ניסנקורן בהסתדרות, נותנים יד לעיצומים ולא מונעים את השביתות והפגיעה בנוסעים״.

בשעה זו  (16.00) נמסר מרכבת ישראל: "רכבת ישראל שוקלת להגיש תלונה אישית במשטרה כנגד ראשי הועד אשר השביתו באופן פראי את תנועת כל רכבות הנוסעים הבוקר.'

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות