fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקמפיין הוורוד

חודש המודעות: כוכבות שתי העונות של סדרת הדוקו-ריאליטי "חתונה ממבט ראשון" התגייסו בהתנדבות למען הקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד
צילומים: איציק קנטי, המכללה לצילום מנטור
צילומים: איציק קנטי, המכללה לצילום מנטור

אייטם מרגש: כוכבות שתי העונות של סדרת הדוקו-ריאליטי "חתונה ממבט ראשון", התגייסו בהתנדבות למען הקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד במסגרת חודש המודעות הבינלאומי המצוין בכל שנה באוקטובר. הקמפיין מהווה שיתוף פעולה בין מנטור – המכללה לעיצוב וצילום ברמת גן האחראית, על הצילומים לבין רשת האיפור יוסי ביטון, שתורמת 100 אחוז מההכנסות ממכירת שפתון לאגודה למלחמה בסרטן. השפתון נמכר בסניפי רשת יוסי ביטון בעלות של 110 שקלים. בזו אחר זו התייצבו הכוכבות לצילומים שנערכו תחת הקונספט הוורוד – הצבע המזוהה עם המאבק בסרטן השד, וכל אחת מהן צולמה כשהיא מורחת על שפתיה שפתון ורוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות