fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הערב: טורניר אוהדים לזכרו של שון כרמלי ואתם מוזמנים

שון כרמלי ז"ל (צילום עצמי)
שון כרמלי ז"ל (צילום עצמי)

קבוצת מכבי חיפה תקיים הערב (יום ראשון) טורניר אוהדים לזכרו של שון כרמלי במתחם הגולאסו. הטורניר יחל בשעה 17:00 אחר הצהריים ויכלול 16 קבוצות. מארגני הטורניר הם קובי אסייג בשיתוף אוהדי הקבוצה.

האירוע פתוח לקהל הרחב ויתקיים בהשתתפות המשפחה, שחקני עבר ושחקני מכבי חיפה שיגיעו כדי לתמוך. "אנחנו נרגשים לארח את הטורניר לזכרו של שון", אמר עידו שטראוס, מבעלי הגולאסו. "כמו ביומו האחרון, הכדורגל ימשיך לחבק את זכרו ומשפחתו והגולאסו ימשיך להיות תמיד משפחה ובית לקרוביו של שון".

סמ”ר שון (ניסים) כרמלי, נולד בשנת 1993 בטקסס נפל בפעולה בשכונת סג’עיה בעזה, במהלך מבצע צוק איתן בשנת 2014. כרמלי עלה בגיל 16 לארץ והצטרף אל שתי אחיותיו שהתגוררו ברעננה. הוא שירת בחטיבת גולני ונחשב לחייל בודד מכיון שהוריו חיים בארה”ב. כרמלי היה נודע כאוהד גדול של מכבי חיפה ועל אף שגר במרכז הארץ, נהג לפקוד את משחקי הקבוצה. לאחר נפילתו, התארגנו מספר אוהדים ובקריאה נרגשת ברשתות החברתיות הצליחו לגרום לכ-20 אלף אנשים ללוותו בדרכו האחרונה, מחווה שריגשה את כל המדינה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות