fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסברה ואכיפה על השימוש בנפצים מסוכנים בקרית אתא

הסברה על הסכנה שבנפצים של פורים. צילום: דוברות העירייה
הסברה על הסכנה שבנפצים של פורים. צילום: דוברות העירייה

עיריית קרית אתא פתחה במבצע הסברה על הכסנות הכרוכות בנפצים שבה משתמשים ילדים רבים. מדי שנה במהלך חג פורים, נפגעים ילדים ובני נוער כתוצאה משימוש בנפצים מסוכנים ובמקביל מתלוננים תושבים על מפגעי רעש הנגרמים כתוצאה מכך.

השנה, על אף שנתוני המשטרה מצביעים על ירידה משמעותית בשימוש בנפצים, הרחיב מערך השיטור העירוני את פעילות האכיפה תוך שימת דגש על נושא ההסברה. בקניון עזריאלי בעיר הוצב דוכן של השיטור העירוני אשר חילק לעוברים והשבים חומרי הסברה בנושא. גם בבתי הספר נערכה פעילות הסברתית בשיתוף עם הורי התלמידים להגברת המודעות לסיכון בשימוש בנפצים ובחזיזים. במקביל מבצעת המשטרה אכיפה יזומה הכוללת  טיפול בספקים המשווקים את הנפצים, טיפול במשתמשים וחלוקת קנסות לתושבים שלא ישמעו לחוק.

מעיריית קרית אתא נמסר: "פעילות מערך האכיפה העירוני מאפשרת העמקה וטיפול בנושאים בוערים בקרב בני הנוער. שיתוף הפעולה יוצא הדופן עם מנהלי בתי הספר תורם משמעותית למניעה ולאכיפה של עבירות מסוג זה בקרב בני הנוער בעיר וצמצום מפגעי הרעש הנגרמים כתוצאה מכך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות