fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנסיעה הביתה הסתיימה בחדר החקירות במשטרה

תושבת הקריות שנעצרה בגין עבירת תנועה והעליבה את השוטר, מצאה את עצמה כשלוש שעות בתחנת המשטרה. היא לא שוחררה לפני שנלקחו ממנה טביעות אצבעות ולפני שצולמה לאלבום המשטרתי
תחנת משטרת זבולון
תחנת משטרת זבולון (צילום: אושרי כהן)

 

נסיעה שגרתית של אם ובתה מהעבודה חזרה הביתה בשעות הלילה של יום שישי האחרון, הסתיימה בחדר החקירות של המשטרה, לאחר שבלש ממשטרת זבולון נעלב מדברים שאמרה לו הבת, 31, שנהגה ברכב.

האירוע התרחש בסביבות השעה 22:00 סמוך לפיצוציית פינאטס ברחוב אח"י אילת בקרית חיים, כשברחוב תנועה ערה של מכוניות והולכי רגל. "מישהו ניסה לחצות את הכביש שלא במעבר חצייה ונתנו לו לעבור", שחזרה השבוע האם, "וכשרצינו להמשיך בנסיעה שמענו קריאה מאחור לעצור את האוטו. מהרכב מאחורי יצא אדם בלבוש אזרחי שביקש את הרשיונות". מתברר, כי הבת לא החזיקה ברשותה את רשיון הנהיגה, שכן בסך הכל החזירה את אמה מהעבודה.

הבת מספרת: "אמרתי לו שיציג תעודה, כי לא ידעתי מי הוא. הוא תפס את רשיון הרכב ואמר לי לנסוע למשטרת זבולון. אמרתי לו 'אני אתלונן עליך ועל אמא שלך'. הגעתי למשטרת זבולון ואיך שיצאתי מהאוטו, הוא תפס לי את היד בכוח והכאיב לי. הוא אמר שאני עצורה על העלבת איש ציבור ועבירת תנועה".

תחנת משטרת זבולון
תחנת משטרת זבולון (צילום: אושרי כהן)

את השעות שחלפו אחר כך, הן לא ישכחו כל כך מהר, וגם כחלוף הימים מהתקרית הן עדיין נרעשות וחוששות. הבת: "הייתי עם פיג'מה, כי בסך הכל יצאתי להחזיר את אמא מהעבודה. פרצתי בבכי. ביקשתי סליחה המון פעמים והתחננתי שישחררו אותי. באו עוד שני שוטרי תנועה ואחר כך הצטרפה עוד שוטרת, והבלש אמר לי לסתום את הפה. הם לא שאלו אותי כלום ועשו מה שהם רצו. הם התעסקו עם הטלפון הנייד של השוטרת ושמעתי שהם מדברים על להוסיף לי עוד סעיף. אני לא הפסקתי לבכות וכל הזמן ביקשתי ממנו סליחה אם הוא נפגע ממה שאמרתי לו, והוא התעצבן עליי בגלל שלא הפסקתי לבכות".

כל אותה העת המתינה אמה של הנהגת ביומן של משטרת זבולון. האם: "רעדתי ונפלתי מהרגליים כשראיתי איך גוררים את הבת שלי כמו עבריינית. לא נתנו לי לדבר איתה או לראות אותה במשך כל השעות שהיא הייתה בחקירה ואף אחד לא התייחס אליי. זו החוויה הכי קשה שעברתי בחיים שלי".

במהלך הלילה הצליחה המשפחה ליצור קשר עם עורך דין שהתקשר ישירות לבלש ואז, מספרת הנהגת, היא התחילה לקבל התייחסות והועברה לחוקר, לאחר שנלקחו ממנה טביעות אצבעות והיא צולמה לאלבום המשטרתי. "מרוב פחד אמרתי 'כן' לכל מה שהחוקר אמר לי כדי שישחררו אותי. אין לי שום עבר פלילי או עבירות תנועה ועכשיו אני מרגישה כמו עבריינית".

לאחר כשלוש שעות של סיוט, שוחררה הנהגת. נרשם ננגדה דוח תנועה וכעת היא ממתינה לראות כיצד יתפתח התיק נגדה בגין העלבת עובד ציבור.

מלשכת הדוברות של משטרת מרחב חוף אליה הועברו פרטי המקרה, נמסר, כי בידי המתלוננות שמורה הזכות לפנות לגופים הרלוונטיים (המחלקה לחקירות שוטרים _ ד"ג) לחקירת המקרה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות