fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המוסכניקית שכבשה הרשת

קמפיין פרסום גאוני למוסך הפחחות צמרת בחיפה, מסתובב ברשת מזה כחודש. בחורה בשם הילה לוי פרסמה כי היא בעלת מוסך, אך המוסך לא עובד בעקבות שוביניזם מעצם היותה אישה. סרטון הועלה ליוטיוב בכותרת: "הילה פחחות נגד שוביניזם" ולאחר שבוע של פרסומים צברה הילה קהל עוקבים עצום, במקביל חולקו על מכוניות בכל חניוני הצפון כ-20 אלף  מגנטים עם הלוגו של המוסך של הילה.
בתחילת השבוע העלתה הילה סרטון שצבר תוך יומיים 30,000 צפיות ועורר שיח ציבורי בכל כלי התקשורת בארץ. הקמפיין נעשה על ידי משרד הפרסום קמפיין קריאיטיב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות