fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל בגלל מכבי חיפה

הבעל רצה לחדש את המינוי למשחקי קבוצתו האהובה מכבי חיפה. האישה הטילה וטו והגישה תביעת גירושים. בית הדין יכריע
Court, courtroom, law.

לאחר שבית הדין הרבני האזורי בחיפה הורה לפני כשלושה חודשים על שלום בית בין בני זוג, תושבי הצפון, חידשה השבוע האישה, באמצעות עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, את תביעת הגירושים מבעלה. לטענת האישה, בניגוד להסדר שהושג ביניהם, החליט הבעל לחדש את המינוי למשחקיה הביתיים של מכבי חיפה והודיע לה, כי הוא לא מתכוון לוותר גם על הצטרפות למשחקי החוץ של הקבוצה.

עו"ד גיא אופיר (צילום: דורון גולן)
עו"ד גיא אופיר (צילום: דורון גולן)

לפני כחצי שנה, הגישה האישה תביעה יוצאת דופן לגירושים וטענה כי, בעלה מכור לשידורי ספורט בכלל ולכדורגל בפרט ולא מחמיץ אף משחק בית וחוץ של קבוצתו האהודה מכבי חיפה. בשל כך, טענה האישה, הבעל מגלה אדישות הן כלפיה והן כלפי ילדיהם המשוועים לתשומת לב. בהסדר שהושג בין בני הזוג לשלום בית, התחייב הבעל להפסיק ללוות את מכבי חיפה למשחקים ויילך אך ורק למשחקים שיוגדרו כמשחקי עונה. בנוסף, התחייב להפחית באופן משמעותי את הצפייה בשידורי הספורט.

עו"ד גיא אופיר טוען, בשם האישה, בכתב התביעה המחודש: "הבעל, הודיע השבוע במפתיע לאישה, כי הוא לא מוכן לוותר על משחקי מכבי חיפה וכי החליט לחדש את המנוי והוא אף ילווה את הקבוצה למשחקי החוץ…. מרשתי, לא מוכנה לקבל זאת וטוענת כי הבעל הפר את ההסדר שהושג ביניהם… היא מבקשת להתגרש ממנו ולחייב אותו בתשלום מזונות בסך 10,000 שקלים וכן במלוא הכתובה בסך 2 מיליון שקלים".

עו"ד אופיר מוסיף בכתב התביעה: "הקרע ביניהם הפעם ובאופן סופי איננו ניתן לגישור, ומרשתי נואשה מיחסו אליה ומהתעלמותו מצרכיה הן הרגשיים והן החומריים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות