fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכלה מאיסטנבול הגיעה לבית הדין הרבני

לבית הדין הרבני האזורי בחיפה הוגשה תביעת גירושין יוצאת דופן, במסגרתה טוען הבעל כי אשתו התמכרה לסדרת הטלוויזיה "הכלה מאיסטנבול" ואף בזמן מגע אינטימי נדיר בין השניים, היא כינתה אותו בשם "פארוק, פארוק", כוכב הסדרה.
עו"ד טל זלץ. צילום: דורון גולן
עו"ד טל זלץ. צילום: דורון גולן

לבית הדין הרבני האזורי בחיפה הוגשה תביעת גירושין יוצאת דופן, במסגרתה טוען הבעל כי אשתו התמכרה  לסדרת הטלוויזיה "הכלה מאיסטנבול" ואף בזמן מגע אינטימי נדיר בין השניים, היא כינתה אותו בשם "פארוק, פארוק", כוכב הסדרה.

"לצערנו אנו רואים שסדרת הטלוויזיה הפופולארית במדינה עשויה להוביל גם לדברים לא כל-כך חיוביים. התמכרות האישה לסדרה, ובעיקר לכוכב הסדרה, הובילה את מרשי למסקנה כי חיי הנישואין הגיעו לקיצם", מסביר עו"ד טל זלץ, מומחה לדיני משפחה וירושה מחיפה, המייצג את הבעל התובע.

הצדדים, שנישאו בשנת 1989 ולהם 5 ילדים.  בכתב התביעה נכתב עוד כי "את כל שעות היממה, לאחר שעות עבודתה, בוחרת האישה לבלות מול הטלוויזיה בצפייה בסדרה. מדי יום צופה היא במספר פרקים של הסדרה, לעיתים אף פרק בסדרה מספר פעמים… האישה, פשוטו כמשמעו, התאהבה בסדרת הטלוויזיה אהבת נפש של ממש והיא ככל הנראה מעדיפה אותה על פניו. האישה סירבה לקיים יחסי אישות שכן היא עייפה לדבריה מהסדרה, ונמצאת היא במתח תמידי מה יהיה בפרק הבא בסדרה. חייו של הבעל הפכו לסיוט של ממש בעקבות סדרת הטלוויזיה". "בעקבות התמכרותה המוחלטת של האישה לסדרה הפופולארית, היא חדלה מתפקודה כאם המשפחה וכרעייה, וחייהם בבית הפכו לסיוט", מוסיף עו"ד זלץ.

בנוסף, מסביר עו"ד זלץ כי האישה נתקפת התקפי זעם ולחץ אשר לא ניתנים כלל לריסון, נהגה להפעיל אלימות פיסית ומילולית כלפי הילדים, שאך ורק מפאת כבודה של האישה ודאגה לשלמות התא המשפחתי, אינו מגיש בעלה תלונה כנגדה  במשטרת ישראל. עו"ד זלץ אומר כי האישה נהגה להשליט שלל רב של סנקציות כנגד הבעל, במסגרתם נמנעה מן עבודות הבית כגון כיבוס וגיהוץ בגדיו במזיד. יתרה מכך, הבעל טוען כי אשתו נהגה להטיח שלל מילים קשות ודברי בלע לנגד הילדים, אשר שהו במחיצת הצדדים. "ברשותנו שעות רבות של הקלטות בהם מתועדת האישה צופה בסדרה, במספר פרקים באותו היום,  בעוד היא מתחמקת משאר מטלות הבית והמשפחה. ניתן בהחלט לומר כי ההתמכרות הקשה  לסדרה שיבשה את דעתה של האישה והובילה את מרשי לנקיטת הליך הגירושין כנגדה", מסכם עו"ד טל זלץ, מומחה לדיני משפחה וירושה מחיפה, המייצג את הבעל התובע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות