fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשוד ברצח ולדימיר דרנוב אושפז בכפייה

תושב חיפה, בן 29, שהודה ברצח שחקן הכדורעף לדימיר דרנוב מקרית אתא, בחג הסוכות, מחוץ למועדון בצ'ק פוסט, נשלח להסתכלות פסיכיאטרית. בהארכת המעצר התנגד התובע המשטרתי לבצע בדיקה פסיכיאטרית במהלך ימי המעצר. החשוד אושפז בבית החולים שער מנשה
ולדימיר דרנוב
ולדימיר דרנוב (צילום: נחום סגל)

בית משפט השלום בחיפה הורה השבוע על אשפוזו הכפוי של החשוד ברצח ולדימיר דרבנוב מקרית אתא במועדון המלינה במפרץ חיפה בערב חג הסוכות. החשוד הובא ביום שלישי בבוקר לבית משפט השלום בחיפה, להארכת מעצר שלישית. נציג המשטרה רס"ב שי נמני, ביקש להאריך את מעצרו ב-15 ימים.

ולדימיר דרנוב
ולדימיר דרנוב (צילום: נחום סגל)

החשוד ברצח, תושב חיפה בן 29 נעצר ימים ספורים לאחר הרצח, על ידי ימ"ר חוף והודה ברצח ואף שחזר אותו. רס"ב נמני הציג לשופטת איילת הוך טל את תיק החקירה ותעודה רפואית מטעם הפסיכיאטר המחוזי וביקש את ימי המעצר במלואם כדי לאפשר למשטרה למצות את החקירה ואמר כי המשטרה מתנגדת לבצע את הבדיקה הפסיכיאטרית במהלך ימי המעצר.

בא כוחו של החשוד עו"ד תומר נוה טען כי בית המשפט קבע שקיים חשש שהחשוד חולה נפש וכי הפסיכיאטר המחוזי הורה על הפניה להסתכלות בתנאי אשפוז במחלקה המשפטית במרכז לבריאות הנפש. עו"ד נוה ביקש מבית המשפט לצמצם את ימי המעצר עד כמה שניתן.

השופטת איילת הוך- טל הורתה לבצע בדיקה פסיכיאטרית, וממצאי הבדיקה עולה כי קיימת המלצה ברורה של הפסיכיאטר המחוזי להורות על הסתכלות בתנאי אשפוז. השופטת הוך -טל, הורתה על המשך מעצר החשוד בתנאי אשפוז בבית החולים שער מנשה, כפי שהמליץ הפסיכיאטר המחוזי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות