fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: ניסו לשחד סוהר כדי להבריח סמים לבית המעצר

סמים | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
סמים | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

היום ניתן לפרסם כי משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם שירות בתי הסוהר עצרו השבוע' בתום חקירה סמויה, שני חשודים בניסיון מתן שוחד לסוהר לשם החדרת סמים לבית המעצר קישון. סוכן של יחידת ימ״ר דרור של שירות בתי הסוהר הביא למעצרם של השניים.

ראשיתה של הפרשה לפני כחודש וחצי, כאשר עצור בבית המעצר קישון הציע לסוהר, על פי החשד, שוחד בסך אלפי שקלים בתמורה להכנסת סמים לבית המעצר. הסוהר עדכן מיד את פיקוד השב"ס ובלשי ימ״ר דרור של שירות בתי הסוהר, אשר עירבו את מחוז חוף של המשטרה. בהתאם לתוכנית החקירה הסמויה, הוחלט להפעילו כסוכן על מנת לאסוף את הראיות הנדרשות ולחשוף את כל שותפי העבירה, בכלא ומחוצה לו.

בתחילת השבוע התבצע המפגש המפוקח בין הסוהר לחשוד, תושב חיפה כבן 20, ובהינתן האות עברו הכוחות הסמויים לשלב החקירה הגלוי, כאשר כוחות משטרה עצרו את החשוד ובמקביל נעצר החשוד השני, תושב עראבה בשנות ה-20 לחייו, הנמצא במעצר בקישון. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרם הוארך בבית משפט השלום קריות. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בהתאם להתפתחויות בחקירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות