fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: התחזה לכוכב פורנו ושיכנע קטינות לשלוח לו תמונות ווידאו בעירום

רון ג'רמי. השם שבו השתמש החשוד. צילום: דוברות המשטרה
רון ג'רמי. השם שבו השתמש החשוד. צילום: דוברות המשטרה

תושב רכסים בן 25 נעצר על היחידה המרכזית של משטרת מחוז חוף, בחשד לביצוע עבירות מין וסחיטה ברשת של קטינות תוך שהוא מתחזה בין היתר לכוכב סרטי פורנו יהודי-אמריקני.

החשוד, אושר לוי, שעובד באחת הקריות, נעצר לאחר חקירה סמויה של המשטרה שנמשכה כמה שבועות ועל פי חומר החקירה עולה כי הוא יצר קשר עם קטינות ברשת החברתית פייסבוק, תוך שהוא מתחזה ואילץ אותן לשלוח לו תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני. על פי החשד, בלפחות אחד מהמקרים הוא אף יצר מגע מיני עם אחת הקטינות.

רון ג'רמי. השם שבו השתמש החשוד. צילום: דוברות המשטרה
רון ג'רמי. השם שבו השתמש החשוד. צילום: דוברות המשטרה

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה על ידי נערה בת 16 שסיפרה כי לוי יצר איתה קשר ברשת חברתית תוך שהוא מתחזה לאדם אחר ולאחר ששיכנע אותה לשלוח לו תמונות שלה בעירום וכשביקשה להפסיק הוא איים שיפיץ את תמונותיה לקרובי משפחתה אם תחדל לשלוח לו תמונות עירום שלה. החשוד, על פי החקירה, אף הגדיל ועשה ושלח לאמה של הנערה תמונת עירום של בתה ודבר זה הוביל לחשיפת הפרשה. מחלק עבירות מחשב ביחידה המרכזית במחוז חוף הצליח לאתר קטינה נוספת, בת 14, אשר נפלה קורבן לכאורה למעשיו של לוי לאחר שהצליח לשכנע אותה בתחבולות והתחזות לשלוח לו סרטון וידאו שלה בעירום.

כנגד החשוד הוצא צו חיפוש והשבוע פשטה המשטרה על ביתו ותפסה מחשבים, טלפונים ניידים והתקני איחסון שנשלחו לבדיקה ביחידת המחשב. במהלך החקירה התברר כי לוי השתמש בשם "רון ג'רמי", שמו של כוכב סרטי פורנו יהודי-אמריקני. כעת חוקרים במשטרה אם קטינות נוספות נפלו קורבן לדמות זו. הוא הובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו שם טען עורך דינו כי אין לו גישה לאינטרנט במקום עבודתו וגם הטלפונים הניידים חסומים לגלישה באינטרנט. בית המשפט קבע כי יש חשד סביר שלוי ביצע את העבירות המיוחסות לו והאריך את מעצרו בשלושה ימים לצרכי חקירה.

מהמהשטרה נמסר כי היא פועלת ביתר שאת, כנגד עבריינים המסכנים את בטחונם של ילדים וקטינים, הן במרחב הווירטואלי והן ברחוב, ומפעילה את כל האמצעים הטכנולוגים העומדים לרשותה, על מנת לחשוף, לעצור ולחקור את אותם פושעים עד הבאתם לדין והרחקתם מהחברה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות