fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשד: גנבו כרטיסי אשראי ממאושפזים בבתי חולים

חשוד תושב הקריות תועד גונב בבית החולים נהריה ויוצא למסע קניות בכרטיסי אשראי גנובים. תושב נהריה חשוד בביצוע גניבות בבית החולים הלל יפה בחדרה
בית חולים נהריה | צילום: דוברת בית החולים
בית החולים נהריה | צילום: דוברת בית החולים

המשטרה עצרה שני חשודים, תושבי נהריה והקריות, והגישה נגדם כתב אישום בגין גניבת רכוש וכרטיסי אשראי מחולים המאושפזים בבתי חולים וביצוע רכישות באמצעותם באלפי שקלים.

השבוע הגישה המשטרה באמצעות יחידת התביעות המחוזית כתב אישום נגד תושב נהריה, 56, החשוד בשישה מקרים שונים של גניבות ממטופלים בבית חולים הלל יפה בחדרה, כאשר עפ"י כתב האישום, הוא ניצל את מצבם הבריאותי של המאושפזים, גנב את התיקים והארנקים, ולאחר מכן יצא ל"מסע קניות" באמצעות כרטיסי האשראי שנמצאו בתיקי המטופלים.

בשבוע שעבר הגישה המשטרה כתב אישום נוסף, הפעם נגד תושב הקריות, שעל פי החשד גנב ארנקים ממטופלים בבית החולים, הפעם בנהריה.

יש לציין, כי הודות לשיתוף פעולה מקצועי עם מחלקות הביטחון של בתי החולים נהריה, הלל יפה ורמב"ם, הופץ לבתי חולים אחרים באזור סרטון אבטחה שבו תועד החשוד בפעולה, והתברר כי הוא פעל גם במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

החשוד נעצר ובשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו, כאשר בחיפוש בביתו נתפס חומר רב, שעל פי החשד נגנב.

המשטרה מבקשת מהציבור לשמור על חפצים יקרי ערך וכרטיסי אשראי, במקום הקשה להשגה וככל שנמצאים במקום ציבורי לוודא כי רכוש זה נמצא במקום הקרוב לבעליו באופן שמור.

צפו בסרטון: גונב ויוצא למסע קניות (צילום: דוברות המשטרה חוף)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות