fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושחת מטה מפלגת כחול לבן בקרית ביאליק

השחתת מטה כחול לבן בקרית ביאליק. צילום: פרטי
השחתת מטה כחול לבן בקרית ביאליק. צילום: פרטי

מטה מפלגת כחול לבן בקרית ביאליק הושחת בלילה שבין רביעי לחמישי לאחר שאלמונים הגיעו ושברו את קירות הגבס החיצוניים שלו. השחתת הסניף התרחשה יומיים לפני הגעתו של יאיר לפיד לכנס פוליטי בעיר.

את הנזק גילו פעילי המפלגה שהגיעו היום בבוקר, חמישי, לסניף. ראש מטה כחול לבן בקרית ביאליק, מיכאל גורין, הגיש תלונה למשטרת זבולון שפתחה בחקירה. הפעילים שהתכוננו לעוד יום עבודה משמעותי בקמפיין הבחירות, נאלצו לקטוע את פעילויות ההסברה. נכון לעשיו לא נמצאו עדויות לגניבת רכוש, אך נפערו שני  חורים בקירות הגבס של המבנה.

נזק למטה כחול לבן בקרית ביאליק. צילום: פרטי
נזק למטה כחול לבן בקרית ביאליק. צילום: פרטי

ראש מטה 'כחול לבן' בקרית ביאליק, מיכאל גורין אמר לאחר המקרה: "מי שביצע את הפריצה ידע בדיוק מה יש במקום וידע בדיוק מתי נכון בשבילו לפגוע בנו. האירוע שאנחנו מארגנים ליאיר לפיד, במוצאי שבת הזו, מלחיץ את יריבינו הפוליטיים. אבל במקום להגיע לאולם הרב תכליתי במוצאי שבת ולשאול בדרך דמוקרטית את לפיד את כל השאלות הקשות, הם בחרו לעבור על החוק. זו לא הפוליטיקה שאנחנו רוצים שתהיה במדינה שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות