fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוריו של סולומון טקה ז"ל: "די להכפשות"

מהודעת ההורים שהופצה לכלי התקשורת: "סולומון ז"ל לא היה בעת שנורה תחת מעצר בית. הוא היה נער נורמטיבי אהוב ואהוד, שסבל מהטרדות ומהתנכלות משטרתית"
סולומון טקה ז"ל | צילום: אורון טובי
סולומון טקה ז"ל | צילום: אורון טובי

ווביג'יג' ו-וורקה טקה, הוריו של סולומון טקה ז"ל, הוציאו אמש הודעה לעיתונות, שבה הם מביעים זעזוע וצער עמוק לאור ההדלפות, הכוללות הכפשות זדוניות ושקרים על בנם. לדברי ההורים, ההדלפות נועדו להסיט את השיח
הציבורי מהסוגיה המרכזית – צעיר ישראלי ממוצא אתיופי, בלתי חמוש, נורה למוות על-ידי שוטר.

מהודעת ההורים: "לכל אדם, ללא הבדל גזע, מוצא, מין וצבע, זכות לחיים ולשלמות הגוף וזכות להתהלך בחופשיות ובביטחון במרחב הציבורי. בניגוד לשקרים המופצים, סולומון ז"ל לא היה בעת שנורה תחת מעצר בית. כפי שמעידים כל מכיריו, סולומון היה נער נורמטיבי אהוב ואהוד, אשר סבל, כמו רבים מהנערים ישראלים ממוצא אתיופי, מהטרדות ומהתנכלות משטרתית ומשיטור יתר – תופעה שבה הודתה משטרת ישראל. סולומון ז"ל אהב את החיים ואת הזולת והיו לו תוכניות גדולות לעתיד ובהן רצון לשרת את מדינת ישראל באחת היחידות המובחרות בצה"ל".

הוריו של סולומון טקה ז"ל מבקשים בכל לשון של בקשה להפסיק את הפצת ההכפשות האלה, המוסיפות למשפחה צער על צער בימי אבלה ומודים לציבור המנחמים והמזדהים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות