fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצירה למשהו טוב

מוצרי איפור איכותיים לקראת ט"ו באב, מתנות ופאן לילדים, סניף ראשון של בורקס בריא וטעים וצעירים שחוסכים כסף לזוגות צעירים. יש כל כך הרבה מה לעשות ולטעום כאן

* לפני צביעת הבית, המשרד או העסק, היכנסו לחנות המפעל של צבעי דלוקס ותיהנו ממחירי מבצע לרגל הפתיחה. צבעי דלוקס הם צבעים חדשים ואיכותיים בייצור ישראלי ועם תו תקן. במקום גם מבחר חומרי בנין וכלי בית. דלוקס בשיווק בלעדי רחוב האצטדיון 21 קרית חיים.

* בחנות ברוכאל ברחוב יוסף לוי באזור התעשייה בק.ביאליק תמצאו מבחר גדול של חדרי שינה, ארונות, סלונים ומזנונים. ועכשיו לרגל ט"ו באב יצאו במבצע בברוכאל: קנו חדר שינה קומפלט וקבלו מזרון אורטופדי במתנה. שווה ביקור.

* בשניצליה בקרית מוצקין אצל שלומי ומשה, הבעלים, תוכלו להתפנק עם מגוון ענק של שניצלים, המבורגרים, סלטים ועוד. במקום שירות, איכות ומחירים ללא תחרות וכל המוצרים טריים. אז למי מכם שעדיין לא ביקר או הזמין מומלץ בחום.

שלומי משלי מהשניצליה קרית מוצקין  (צילום: עצמי)
שלומי משלי מהשניצליה קרית מוצקין (צילום: עצמי)

* החנות "מקסימום" שבקרית אתא, היא החנות שבה תמצאו מקום של אופנה ייחודית ופריטים חדשניים ומיוחדים. מי שמחפשת לבלוט, מוזמנת להגיע ולהתחדש.

* נתפס בעדשה שלנו – בני מפרו טק בתצוגה המריבה של כל מוצרי outdoor למטייל, לחייל, לצייד לשוטר ולכל אוהבי האקסטרים למיניהם. בנוסף תמצאו שם מחלקה מיוחדת לעיצוב חולצות ומוצרי קידום מכירות לכל אירוע וכל הצעצועים לחובבי האקסטרים. תגיעו. שד' הסתדרות 189.

* אם אתם עובדים בתעשייה כמעט בטוח שאתם סובלים מאיזושהי מחלת מקצוע. פנו לחברת אורפז המטפלת במימוש זכויות רפואיות בתעשייה. החברה גם מטפלת בזכויות של נכות כללית, בתאונות עבודה ובפטור ממס הכנסה. לחברה ותק של שנים רבות ובנוסף לסניף המרכזי בבית דגן נפתח סניף צפוני ברחוב חלוצי התעשייה במפרץ חיפה.

* הטלה השתגע. והשבוע בשיפודי הטלה תוכלו ליהנות מבשר משובח במחירים שווים במיוחד. כמה דוגמאות שיפתחו לכם את התיאבון: סטייק אנטריקוט בפיתה/בגט פלוס בקבוק שתייה או פחית רק ב-35 שקלים, מבחר בשרים על האש בפיתה פלוס פחית רק ב-29 שקלים והשוס: עסקית של שני שיפודים, סלטים חופשי, תוספת חמה, חומוס ושתייה והכל רק ב-49 שקלים.

מחירים שווים במיוחד. שיפודי הטלה (צילום: עצמי)
מחירים שווים במיוחד. שיפודי הטלה (צילום: עצמי)

* אגב, מחפשים מקום מגניב וזול לחגוג בו יום הולדת ולהימנע מהוצאות כבדות בחודשי הקיץ? במשחקיית פאן גיים יצאו במבצע יום הולדת מהסרטים: 800 שקלים כולל אסימונים, שימוש במכונות, פופקורן או סוכר על מקל ועוד הפתעות מדליקות.

* כוכבת הילדים הבלתי מעורערת מיקי, פתחה בחמישי את אירועי הקיץ בגרנד קניון בהופעה מושקעת, מלווה ברקדנים ורקדניות ועמוסה באביזרים, לעיני מאות זאטוטים. מיקי, הידועה כאוהדת שרופה של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, הופתעה כאשר כמה דקות לפני המופע הגיעה נציגת המועדון, מיטל משה כדי להעניק לכוכבת חולצת כדורגל שהוכנה במיוחד בשבילה על ידי המנהל המסחרי חיים איצקוביץ.

* צוות מתיישבים בניהולו של אסף ניזרי מעכו לא מפסיקים לעשות חיל באולמות האירועים וחוסכים כסף רב לזוגות צעירים. בצוות עובדים נתן שטיין מתוכנית בוס בהסוואה וגילי בן שבת האס של הצוות, אז אין פלא שמתיישבים הם האקמול של הזוגות והכאב ראש של בעלי האולמות. חפשו אותנו בפייסבוק – אסף ניזרי מתיישבים.

צוות מתיישבים, אסף, גילי ונתן (צילום: עצמי)
צוות מתיישבים, אסף, גילי ונתן (צילום: עצמי)

* צוות קיה נתפס במצלמה לאחר ימי מכירת מטורפים בשבוע שעבר בהם שברו את שיא של המכירות. הימים היו מלווים בשידורי רדיו 104.5 שקיימו משחק נושא פרסים. והזוכים במשחק קיבלו סט ישיבה לים הכולל כיסא ושמשיה ממותגים קיה וסט מגבות. הזוכה הראשון הוא דניאל ריינר מחיפה. עומר יוסקוביץ קיבל את המתנה הראשונה ועוד 15 זוכים בדרך לקבל את המתנות מידי מנהל אולם התצוגה שמוליק חיים והבעלים אילן נחימוב.

*"הבולגרי מיפו – תחנת בורקס" זו רשת חדשה שהקימה את הסניף הראשון שלה כאן אצלנו במתחם ביג קריות. במקום נאפים בורקסים שהם 100 אחוז עבודת יד וללא מרגרינה ממתכון שקיים כבר יותר מ-30 שנה. המקום נראה כמו צריף עתיק מעץ אותו עיצב האדריכל ומעצב העל אייל צייג. אצל ה"בולגרי מיפו" תוכלו ליהנות מבורקסים בטעמים ייחודיים – גבינה, תרד עם גבינה, תפו"א, תפו"א עם פטריות ובקרוב גם גבינה עם זיתים והכל ללא מרגרינה, חמאה או כל חומר משמר.

הבולגרי מיפו, תחנת בורקס חדשה בביג ק.אתא (צילום: עצמי)
הבולגרי מיפו, תחנת בורקס חדשה בביג ק.אתא (צילום: עצמי)

* רשת האיפור YOSSI BITTON יוצאת במבצע מיוחד לטו באב המתקיים ביום חמישי הבא: בקנייה ביותר מ-250 שקלים ממוצרי מותג האיפור B COSMIC מקבלים במתנה שפתון ליפקליק בשווי 88 שקלים. המבצע בתוקף בין התאריכים 29-31 בחודש בכל סניפי הרשת.

* שווה לגדול בקרית אתא. אוטוטו מסתיימות הקייטנות וקניון עזריאלי קרית אתא יצא בקמפיין לכל ילדי העיר בשיתוף פעולה עם רשת המתנ"סים בעיר. במהלך השבוע חולקו ל-900 ילדים, תלמידי כיתות א'-ב' אסימונים למשחקיית פאן גיים בקניון. בפאן גיים, משחקיית מולטימדיה, המציעה מכונות משחק: אופנועים, יריות מים, מכוניות, כדורסל, שולחנות הוקי אויר, כדורסל, קידירייטינג, באולינג ומכונות כרטיסים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות