fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סניף כשר ראשון לקפה לואיז

קרית מוצקין זכתה להכיל את הסניף הכשר הראשון של רשת מסעדות 'קפה לואיז'. בנוסף משיקה הרשת תפריט חדש המציג קונספט קולינרי בריא ובו מנות חדשניות המשלבות מרכיבי מזונות על, דגנים מלאים, חומרי גלם אורניים ועוד בתפריט החדש מסומנות מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות ומנות מופחתות קלוריות
קפרזה ים תיכונית. קפה לואיז (צילום : שרית גופן )
קפרזה ים תיכונית. קפה לואיז (צילום : שרית גופן )

רשת מסעדות 'קפה לואיז', רשת מסעדות בתי-קפה הראשונה מסוגה בישראל המושתתת על מטבח בריא ועל חומרי גלם טבעיים, איכותיים וטריים מתרחבת ומשיקה סניף כשר ראשון ברשת בקריית מוצקין. התפריט הכשר כולל את כל המנות המוכרות והאהובות על קהל לקוחות הרשת למעט מנות העוף והפרגית.

הסניף החדש הממוקם ברחוב הורד בקריית מוצקין מעניק חווית בילוי למפגשים פרטיים, למפגשים עסקיים וגם לאירועים משפחתיים או עסקיים המתרחשים בגלריה של המקום החדש.

הסניף הראשון של 'קפה לואיז' הוקם על הר הכרמל בחיפה בשנת 2007, כבית קפה מסעדה המציע חווית בילוי קולינרית טבעית, בריאה ורגועה. הרעיון שעומד מאחורי הקמת 'קפה לואיז' מבוסס על הבשורה שאוכל בריא הוא גם אוכל טעים.

קפרזה ים תיכונית. קפה לואיז (צילום : שרית גופן )
קפרזה ים תיכונית. קפה לואיז (צילום : שרית גופן )

ייחודה של הרשת בכך שהיא משלבת בתוכה קונספט של בית קפה, מסעדה ומעדנייה ובה מוצרים איכותיים לקחת הביתה, תוך שקיימת הלימה מושלמת עם ערכי הליבה של הרשת המשדרים איכות, אהבה, בריאות וטבע. ערכים אלו באים לידי ביטוי במנות הבריאות והמזינות המוגשות במקום ומיוצרות מחומרי גלם מובחרים, טבעיים וטריים, בעיצוב הנקי של חלל המסעדה ובשירות עם חיוך ואהבה.

התפריט החדש מהודק ומהוקצע ומציע מבחר גדול יותר של מנות ראשונות קלילות ומרעננות ומבחר אקלקטי של מנות עיקריות המשדרות את המסר הבריא של הרשת, תוך מתן דגש לחומרי גלם איכותיים כמו סופרפודס (מזונות-על) דגנים מלאים, חומרי גלם אורגניים ועוד המשמשים ככוכבים בתפריטים של אלו השומרים על אורח חיים בריא.

תהליך זה של השקת התפריט החדש מלווה בתמיכה מקצועית של יועץ קולינרי, שף הרשת ומומחים לתזונה טבעית. שף הרשת עושה שימוש בחומרי גלם ייחודיים ובהם מזונות סופרפודס שונים, כגון: ספירולינה, עלי מורינגה, פטריות מיטאקי מיוחדות ופטריות מסוגים, פולי קקאו, קיל ועוד, וגם בדגנים מלאים, בחומרי גלם אורגנים ועוד. בתפריט בולטים מיצים טבעיים ועשירים שנסחטים במקום, לחמי שאור, ממרחים המכילים שמן זית וחומרים טבעיים בלבד, גבינות עיזים ומנות אחרונות בעלות מרכיבים טבעיים.

עוד מציג התפריט מנות נטולות גלוטן ומנות טבעוניות ובנוסף מסומנות בו מנות מופחתות קלוריות, כל זאת על מנת לתת מענה מושלם לקהל הלקוחות השומר על אורח חיים בריא.

המעדנייה של קפה לואיז מאפשרת ללקוחות הרשת ולקהל היעד השומר כשרות, שחפץ בשמירה על אורח חיים בריא ומודע לחשיבות התזונה הנכונה, ליהנות מהחוויה הכוללת של הרשת גם בבית, בעבודה ובכל מקום אחר.

המעדנייה מציגה מבחר עשיר של מוצרים כשרים, ביניהם: קו מוצרי private label , הנושא את שם המותג ואשר מפותחים עבורה באופן בלעדי ובו טחינה אורגנית מלאה, 7 ממרחים שונים, זיתים ממותגים, ליין של עוגיות, חליטות תה, תערובת קפה מעולה, לחמים בלעדיים הנאפים במקום, סוגי גרנולה מיוחדים, ריבות, דבש איכותי, כלי קרמיקה, שמן זית באיכות מעולה, עוגות ועוגיות טריות, גבינות בוטיק ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות