fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתנות לקיץ

והפעם העסקים הכי טובים בקריות מציעים לכם קורסי קיץ לילדים באנגלית, סדנת איפור, סניף קפה משובח והוזלות שאי אפשר לוותר עליהן. ויש גם התרמה מרגשת
טיב טעם תורמים לאקים (צילום עצמי)
טיב טעם תורמים לאקים (צילום עצמי)

* החופש הגדול כבר כאן. לפני שאתם מוציאים את הארנק ומתכוננים להוציא את מיטב כספכם על הצגות והפעלות, יעל גזית שקד מגיעה "לשער הצפון" במופע מוזיקלי קסום לילדים, והכל בחינם. יעל גזית שקד, זמרת שחקנית ומפתחת שיטת "מוסיקט" ידועה מקלטות ה-DVD שלה לקטנטנים. המופע מבטיח לרתק את הילדים ולעלות חיוך להורים. המופע יתקיים בקומה הראשונה (רחבת fox home), ביום שלישי הקרוב, 7 בחודש והכניסה חופשית. דרך חיפה 52, קניון שער הצפון, מתחם איקאה, קרית אתא.

* מה הטיפול היעיל נגד כאב ראש? דיקור. סדרת טיפולי דיקור סיני במרפאת כללית רפואה משלימה בטבריה סייעה לתושבת הצפון לפתור את בעיית המיגרנות שממנה סבלה והיא חזרה לתפקוד תקין.

* טלי אלקובי התותחית מסטודיו הכלות מספר 1 בארץ ובעלה ניסים חזרו מטיול באיטליה. טלי חזרה לסטודיו בו חיכו לה הכלות היפות שבחרו הכי נכון בכוהנת הגדולה של שמלות הכלה הלו היא נירית המעצבת. טלי מסכמת שהייתה חוויה מטרפת.

עושים חיים באיטליה. טלי וניסים אלקובי צילום: עצמי
עושים חיים באיטליה. טלי וניסים אלקובי צילום: עצמי

* בחומוס אבו מארון סניף קריות תוכלו ליהנות מהחומוס הכי טעים בצפון. דורון, הבעלים, ועאמר יפנקו אתכם כיד המלך. בימי שבת מומלץ להזמין מקומות מראש.

* רשת טיב טעם יוצאת במבצעי קיץ ומציעה מגוון הטבות ומבצעים משתלמים במיוחד, בסניפי הדגל: באשדוד, באר שבע, נתניה, קריות (חלוצי התעשיות 116, מפרץ חיפה) וראשל"צ מזרח. מבצעים לדוגמה: נתח אנטריקוט מופשר מיושן רק 69.90 שקלים לק"ג לחברי מועדון, שרימפס מבושל קפוא 750 גרם ב-49.90 שקלים לחברי מועדון, שישיית בקבוקי בירה קרלסברג 330 מ"ל ב-39.90 שקלים בלבד ועוד. המבצעים עד יום שני, 13 בחודש.

* בחודשים יולי- אוגוסט החברה מציעה הלן דורון קורסי קיץ באנגלית לילדים בני 12 ומעלה. הקורסים, המתקיימים בקבוצות לימוד קטנות של כחמישה ילדים בקבוצה, נועדו להכין את הילדים בצורה מיטבית לקראת שנת הלימודים הבאה. במהלך הקורס מתבצעת חזרה מקיפה על החומר הנלמד, שכן בתי ספר רבים אינם חוזרים מספיק פעמים על חלק מהתכנים. הקורס מקנה גם הקניית ביטחון עצמי ויצירת תחושה נוחה עם האנגלית. כל קורס כולל 8 מפגשים בני שעתיים כל אחד. המפגשים מתקיימים פעמיים בשבוע ועלות הקורס עומדת על 1500 ש"ח.

* באירוע שערכה השבוע רשת טיב טעם למען גיוס כספים לעמותת אקים, נפגשו עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם וחברי ההנהלה הבכירה של הרשת, ביניהם: יוסי שליו, סמנכ"ל סחר ושיווק ורוני גרין – מנהל מכירות ומועדון לקוחות, עם סיגל פרץ יהלומי, מנכ"ל עמותת אקים, ויעל צדוק ממחלקת גיוס משאבים בעמותה, בסניף טיב טעם רמת החייל. במסגרת האירוע העניקה הנהלת טיב טעם תרומה בסך 52 אלף שקלים שנאספה במסגרת מבצע התרמה ארצי שהתקיים בכל סניפי הרשת.

טיב טעם תורמים לאקים (צילום עצמי)
טיב טעם תורמים לאקים (צילום עצמי)

* עופר גרנד קניון חיפה מקבוצת קניוני עופר מזמין את הילדים לקיץ בלתי נשכח עם המון הופעות והצגות של מיטב כוכבי הילדים האהובים ביותר, הצגות וממתחמי הפעלה שונים וחווייתיים. הכניסה לכל הפעילויות בחינם. המופעים יתקיימו ארבע פעמים בשבוע, מדי יום חול בשעה 17:30. המופע הראשון של הכוכבת מיקי יתקיים ביום חמישי, 16 בחודש. בנוסף יוקמו מתחמי פעילות שיהיו פעילים בימי א' בשעות 17:30-20:30 ובימי ב'-ה' בשעות 11:00-14:00. כל הפעילויות יתקיימו בקומה השלישית, במתחם החנויות החדש.

* מובילים אל היעדים. באמצעות סניף מעלות של מ.ט.י גליל מערבי קריות. תחום הנחיית קבוצות צובר תאוצה והופך להיות מוביל בתעסוקה ולאור הביקוש וההצלחה של המחזורים הקודמים ובשיתוף עם מרכז גישות, הוחלט בסניף מעלות של מ.ט.י גליל מערבי לפתוח מחזור נוסף.

* רשת גרג קפה, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מתרחבת ופותחת סניף שלישי בעיר בנצרת, בקונספט ובמיתוג החדש של הרשת. הסניף החדש בנצרת ממוקם בכיכר המרכזית ברחוב המעיין, בסמוך לכנסייה וישתרע על שטח של כ-120 מ"ר, עם כ-120 מקומות ישיבה. סניף זה יצטרף לעוד שני סניפים הקיימים בנצרת.

* חברת BITTON YOSSI משיקה סדנת איפור קבוצתית לנערות המיועדת לנערות בגילאי 12-17. הסדנה הקבוצתית תועבר על ידי מדריכת איפור מקצועית ותכלול שלושה מפגשים, כל מפגש כשלוש שעות. מחירו של הקורס הוא 500 שקלים. והוא יתקיים בכל תשעת הסניפים של הרשת בינהם חיפה, כרמיאל, קריון קרית ביאליק וירכא. ל-50 הנרשמות הראשונות ערכת איפור בשווי 300 שקלים.

* לינדה מלכה, מי שמזוהה כבר 18 שנים עם בוטיק "דקו" לבגדי הריון יחד עם בעלה אלי מלכה, החליטו לשדרג ולמתג מחדש את הבוטיק הוותיק שלהם. הבוטיק עבר לחנות סמוכה גדולה יותר, השם הוחלף ל"לינדה אוסף פרטי" והוכנסו מגוון מותגים איטלקיים עכשוויים של בגדי נשים כן מותגים מקומיים כמו זבוב, גבירה ורבים אחרים. בבוטיק ניתן למצוא אקססוריז מדליקים, מחלקה של בגדי הריון, מחלקת בגדי ערב ונעליים. הבוטיק השיקי, נמצא בקומה השלישית בצמוד לנעלי גזית.

מעכשיו קראו לבוטיק לינדה אוסף פרטי (צילום עצמי9
מעכשיו קראו לבוטיק לינדה אוסף פרטי (צילום עצמי9

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות