fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתלבשים יפה

אירוע אופנה מושקע בגלריית 99, מייק אפ נפלא של יוסי ביטון ותתכוננו לקולקציות סתיו מהממות בקניון עזריאלי
אירוע האופנה המיוחד בהפקת לימור כרסנטי וחגית הורנשטיין (צילום: יח"צ)
אירוע האופנה המיוחד בהפקת לימור כרסנטי וחגית הורנשטיין (צילום: יח"צ)

* שיק טו שיק – אירוע אופנה עם ולנשים עוצמתיות, מלאות בסטייל, בהפקת לימור כרסנטי וחגית הורנשטיין, התקיים בשישי בגלריית 99, חמאם אל פאשה, בשעה 11:30 תחת הכותרת: אופנה, אקססוריז. הגלריה תאירחה אירוע אופנה שונה ומיוחד של אושיות אופנה ידועות מחיפה והקריות. את תפקיד המנחה, אייש בכישרון רב העיתונאי בועז כהן מעיתון כלבו, מה שהבטיח אירוע לא רק בסטייל, אלא גם מחויך.

אירוע האופנה המיוחד בהפקת לימור כרסנטי וחגית הורנשטיין (צילום: יח"צ)
אירוע האופנה המיוחד בהפקת לימור כרסנטי וחגית הורנשטיין (צילום: יח"צ)

* וליד מאור וקור חשמלאות רכב ושטיפת רכב ויחיאל ממוסך צמרת נתפסו בעדשה ברגע של הפוגה בין הלקוחות הרבים. במקום מכונה לשטיפת רכבים מיוחדת במחירים שווים.

*  מומחי רשת מרפאות כללית אסתטיקה בצפון, מציינים כי, נשים שוקלות לעבור ניתוח להגדלת הסנטר בגלל מספר סיבות ובהן: שיקולים אסתטיים, שיקולים חברתיים ושיקולים אישיים. הניתוח מבוצע במרפאות כללית אסתטיקה בקריון, בחיפה, בעפולה, בחדרה ובנתניה.

* שלום כיתה א' לילדי עובדי חברת החשמל בצפון. מאות ילדים ומשפחות של עובדי חברת החשמל בצפון השתתפו השבוע באירוע חגיגי של חלוקת הילקוטים לילדי העובדים העולים לכיתה א', שנערך בפארק "בלאגן" שבקיבוץ יגור, על ידי ועד עובדי חברת חשמל במרחב צפון בראשותו של יעקב דבידה. המופע המרכזי בתכנית האמנותית הגדושה באירוע החגיגי, היה של מופע "קופיקו".

* מתכוננים לקולקציית הסתיו החדשה ובקסטרו עזריאלי קרית אתא, מציגים לוק בוהו שיק 2015. שילוב נדיר.

* לכבוד הקיץ הישראלי הלוהט, מותג B COSMIC של המאפר הבינלאומי Yossi Bitton מביא עימו בשורה חדשנית: פיתוח חדש של שני גווני מייק אפ מסדרת המייק אפ הנוזלי, מדובר במוצרים מהפכניים שפותחו השנה בעקבות דרישת הלקוחות ובהתאם למזג האוויר המאפיין את ישראל. הגוונים בסדרה החדשה מותאמים לעור שזוף, כך שכל אשה שמשתזפת להנאתה בשמש, בים או בבריכה, יכולה להצטייד בהם ולהתאים את הגוון לעור הפנים השזוף.

מדובר במוצר כהה יותר בטון אחד או יותר מהגוון שבדרך כלל הנשים משתמשות במהלך השנה גוון התואם באופן מושלם את עור הפנים השזוף יותר. המייק אפ מגיע באריזה חכמה וייחודית שפותחה בחברה. הגוונים החדשים מעניקים לך מראה טרנדי ואופנתי, מתאימים לעור שמנוני (העור הנפוץ בישראל) ובעלי עמידות גבוהה במיוחד למשך שעות היום הארוכות.

איפור: יוסי ביטון צילום: שרית מור סטיילינג: דנה מנדל עיצוב שיער: סוזי דוגמנית: סבטה קשירין
איפור: יוסי ביטון צילום: שרית מור סטיילינג: דנה מנדל עיצוב שיער: סוזי דוגמנית: סבטה קשירין

*רשת פוקס עזריאלי קרית אתא מציגים את קולקציית החג לראש השנה לילדים תינוקות. שמלות טול רומנטיות, חצאיות, חולצות קשירה ועוד. תקשיבו זה מהמם.  חצאיות עם דפוסים אתניים, וחולצות מודפסות בשילוב פאייטים, יוצרים מראה מושלם לחג. קולקציית החג לבנים מאופיינת במראה קלאסי אמריקאי. בקולקציה פריטים כגון: חולצות אריג בדפוסי פסים ומשבצות, חולצות ג'ינס ושילוב "דיטיילים" מג'ינס על חולצות טריקו לבנות וחגיגיות. בנוסף, מכנסי דגמ"ח וכמובן מכנסי ג'ינס ומכנסי אריג במגוון צבעי חורף: שחור, קאמל, בורדו, ירוק ואפור.

* רק שתדעו ברשת סקופ בעזריאלי קרית אתא יש סייל מטורף על כל החנות. מ-9.90 עד 79.90 שקלים בלבד. מהרו.

* משחקיית עזריאלי קידס כבשה את הקריות. מאות ילדים מגיעים מידי יום למשחקייה הגדולה בקומה העליונה, קופצים, רוקדים ומכייפים, והכל בחינם. פשוט כיף לילדים ונחת להורים. ואם פספסתם אז עזריאלי קרית אתא יצא בקמפיין על 80 אוטובוסים בכל רחבי הקריות שמזמין את כל התושבים ליהנות מאחלה אטרקציות בחינם.

קניון עזריאלי קרית אתא (צילום: יח"צ)

* רגע של נחת. אלפי בני נוער הגיעו השבוע להופעה של כוכבות הפופ נוי והדר בקניון עזריאלי קרית אתא. מאות ילדים עמדו אחר כך בתוך ארוך והמתינו לחתימה וסלפי עם התאומות הכי שוות בביצה.

* מחפשים עבודה? בעזריאלי קרית אתא יחד עם רשת המתנ"סים ורשות התעסוקה יקיימו יריד תעסוקה ביום שלישי הקרוב החל מהשעה 17:30.

* ב"בית בריא",חנות הטבע שלך תוכלו לרכוש תוספי מזון, וויטמינים לאחר ייעוץ נטורופתי מקצועי חינם מארנון רפצקי, בעל ידע וניסיון רב במגוון בעיות בריאות שידריך וימליץ לכם על הדרך הכי טבעית ובריאה לפתרון מכלול בעיות. כמו כן, תוכלו לרכוש מוצרים טבעוניים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים, פירות וירקות אורגנים ועוד. לרגל השקת החנות שרק נפתחה יש מבצעים וגם כפל מבצעים, למשל על מוצרי סולגאר וסופרהרב תקבלו 35 אחוזי הנחה.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות