fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה סופר מדיקה? בגלל המחירים הכי זולים ובגלל החיוך

נמאס לכם לשלם הון תועפות על הבושם או על קרם הלחות שאתם אוהבים? מחירי החיתולים והמטרנה לתינוק קרעו לכם את הכיס? זה ממש לא חייב להיות כך. בסופר מדיקה בקרית ים, הפארם הזול בקריות, תוכלו ליהנות ממבחר מוצרים עצום במחירים שאין כמותם בכל הארץ. מילה שלנו
סופר מדיקה, הפארם הזול בקריות
סופר מדיקה, הפארם הזול בקריות

עם יד הלב, כמה עסקים אתם מכירים ששורדים 60 שנה, חיים, נושמים ובועטים? סביר להניח שלא הרבה.
סופר מדיקה בקרית ים הוא דוגמה לעסק ששורד כל כך הרבה שנים. הסיבה העיקרית לכך היא שהוא ידע לצעוד עם הקידמה.

סופר מדיקה היה בית המרקחת הראשון של קרית ים. הוא הוקם לפני 60 שנה על ידי בני הזוג מגדלנה ואליהו רדק ז"ל. מגדלנה, אחת הנשים היפות בקרית ים, שהייתה ידועה בכינויה "מגדה", ניהלה את העסק בפועל ביד רמה.
ב-30 שנותיו הראשון פעל המקום כבית מרקחת לכל דבר ועניין, וב-30 השנים הבאות, ברוח העידן החדש, הקידמה והטכנולוגיה, הוא הפך לפארם, ועד היום הוא נחשב למותג בקרית ים.

הפארם הזול בקריות

אתם בוודאי תוהים מה ההבדל בין סופר מדיקה לסופר פארם או לניו פארם, אז לכך יש תשובה חד משמעית: ההבדל הוא במחירים ובחיוך, כי המחירים בסופר מדיקה הם הכי זולים בארץ, ואתם מוזמנים לבוא ולבדוק זאת במו עיניכם.

מלבד המחירים הזולים, הבדל משמעותי נוסף בין סופר מדיקה לכל פארם אחר, הוא בשירות האישי וביחס החם. כעסק משפחתי ותיק, המנוהל כיום על ידי הדור השני, כל לקוח בסופר מדיקה זוכה ליחס אישי וחם פלוס חיוך וליווי מקצועי, והכל בתחושה ביתית.

בסופר מדיקה מקפידים על שירות הגון ועל מקצועיות ומטפלים בכל דבר, קטן כגדול. כך אם, למשל, חשקתם באיזשהו מוצר שלא נמצא על המדף, הסירו דאגה מליבכם. יביאו אותו במיוחד בשבילכם.

המבצעים הכי חמים בסופר מדיקה, הפארם הזול בקריות
המבצעים הכי חמים בסופר מדיקה, הפארם הזול בקריות

 

בסופר מדיקה תמצאו את כל המוצרים שאתם מוצאים בכל פארם אחר, אך, כאמור, תשלמו הרבה-הרבה פחות.
במקום פועלות מחלקות של טיפוח עור הפנים, טיפוח הגוף, איפור, בשמים, טואלטיקה, ניקיון, בריאות הפה, בריאות העין, מוצרים לתינוקות, ויטמינים, תוספי מזון ועוד. דיילות ילוו אתכם, ייתנו לכם ייעוץ מקצועי וישיבו לכל שאלה.

בבית המרקחת עובד צוות גדול של רוקחים מקצועיים, ולכן, להבדיל מכל בית מרקחת בפארם אחר או בקופת חולים, בסופר מדיקה לעולם לא תעמדו בתור. השירות הוא מהיר, מקצועי ויעיל וכולל כמובן גם ייעוץ רוקחי. אגב, גם בבית המרקחת תופתעו ממחירי התרופות בסופר מדיקה. מכבדים מרשמים של קופות החולים מכבי ומאוחדת.

בקרוב אתר אינטרנט לסופר מדיקה

בסופר מדיקה, המשרת כיום בעיקר את תושבי קרית ים והקריות השכנות, שוקדים בימים אלה הקמת אינטרנט ידידותי למשתמש לקנייה מקוונת ובטוחה. האתר, שיעלה לאוויר בעוד כחודשיים, לקראת פסח, יציע את מיטב המוצרים של סופר מדיקה במחירים הכי זולים בארץ ובמבצעים שווים במיוחד. יבוצעו משלוחים לכל אזור הקריות והסביבה הקרובה, וחבילות קטנות יישלחו לכל חלקי הארץ.

עד שהאתר יושלם, אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה "סופר מדיקה" בחנות האפליקציות וליהנות משלל הטבות, הנחות ומבצעים, המוענקים רק לבעלי האפליקציה.

מחירים לדוגמה בסופר מדיקה

תחת הכותרת המוצדקת "הפארם הזול בקריות" מציעים בסופר מדיקה מבחר עצום של מוצרים במחירים שאין עוד כמותם.
למשל: אל סבון ד"ר פישר, 1 ליטר ב-15.90 שקלים; סכיני גילוח ג'ילט מאך 3 מוצעים בעסקה שנתית של 39 שקלים לאריזת שמינייה; משחת השיניים קולגייט מקס פרש מוצעת במחיר מצחיק של 7.90 שקלים לבעלי האפליקציה; בודי ספריי של אקס דאו, בגודל 200 מ"ל, מוצע ב-11.90 שקלים לבעלי האפליקציה, וקרם ניוואה, 250 גרם, ב-15.90 שקלים.

גם באגף הבישום המחירים מפתים במיוחד.
למשל: רושאס הום, או דה טואלט לגבר, 100 מ"ל – 220 שקלים; 1 מיליון של פאקו רבן, או דה טואלט לגבר בבקבוק ענק של 200 מ"ל – 289 שקלים; אופוריה של קלווין קליין, או דה פרפיום לאישה, 100 מ"ל – 199 שקלים; רושאס מדמואזל, או דה פרפיום לאישה, 90 מ"ל במחיר שוס של 149 שקלים, ויש עוד מבחר עצום. שווה להגיע, להריח ולבחור את הבושם שלכם בלי לקרוע את הכיס.

במחלקת מוצרי טיפוח הפנים תמצאו, למשל, את הסדרה המצוינת "רוויטליפט פילר" של לוריאל פריז במחיר של 59 שקלים למוצר; עבור ג'ל מקציף לניקוי פנים של וישי תקבלו 20 אחוז הנחה, ועבור צמד מוצרים – שפתון ועיפרון שפתיים של מייבלין מסדרת "סופר סטיי" הטובה – תשלמו 59 שקלים בלבד.

שירות אישי ומקצועי. סופר מדיקה, הפארם הזול בקריות
שירות אישי ומקצועי. סופר מדיקה, הפארם הזול בקריות

 

אז אם נמאס לכם שבפארמים אחרים גובים מכם הון תועפות, על מה שאתם יכולים לשלם הרבה-הרבה פחות, סופר מדיקה בקרית ים זו הכתובת עבורכם. תמורת המחיר הנמוך שתשלמו, תקבלו לא רק את המוצרים שרציתם, אלא גם חיוך מאיר פנים, יחס אישי וליווי מקצועי, וכל זה באווירה ביתית, חמה ומזמינה תוך הקפדה על אמינות והגינות.

לרשות עשרות אלפי הלקוחות של סופר מדיקה עומדת חנייה מסודרת – "חנה, קנה וסע". כל המוצרים בחנות כשרים.

 

סופר מדיקה, שדרות ירושלים 3 קרית ים (ליד בנק מזרחי טפחות), טל': 04-870-7141

אפליקציה: סופר מדיקה

פייסבוק: סופר מדיקה – האתר הרשמי

אינסטגרם: supermedika

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות