fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה הזמן לעשות לעצמכם פרופשיונל פרופיל

פרופיל אישי בלינקדאין הוא כרטיס ביקור אינטרנטי שעובד בשבילנו 24 שעות ביממה. איך בונים פרופיל חזק שיקודם בלינקדאין ובגוגל וישרת את המטרות שלנו?
(צילום: פוטוליה)
(צילום: פוטוליה)

מאת: לילך פינצ'בסקי סימיאן

פרופיל אישי בלינקדאין הוא פרופיל עסקי לכל דבר המשמש כרטיס ביקור אינטרנטי שעובד בשבילנו 24 שעות ביממה. פרופיל הבנוי טוב, יקודם חזק בלינקדאין וגם בגוגל. כאשר אתם בונים פרופיל אישי בלינקדאין חשוב להקפיד על כמה עקרונות:

* מילות מפתח: יש להשתמש במילות מפתח (Buzz words) שלקוחות העסק משתמשים ומחפשים, על מנת לסייע להם לאתר אותנו בקלות. למשל, אם אני מנהלת שיווק, אני אציין ביטויים כגון: Marketing Managment, Marketing Manager, Marketing Strategies וכדומה. השימוש במילות המפתח יהיה לכל אורך הפרופיל (שורת Headline, תקציר Summary וכן בניסיון התעסוקתי Experience).

לילך פינצ'בסקי סימיאן (צילום: יח"צ תלתן)
לילך פינצ'בסקי סימיאן (צילום: יח"צ תלתן)

 

* שורת הכותרת: המיקום החשוב ביותר בפרופיל האישי הוא שורת ה-Headline. בשורה זו, המכילה 120 תווים, יש לתת כותרת חזקה ומשמעותית לעיסוק שלנו ולהשתמש שוב במילות מפתח שהלקוחות מחפשים. מומלץ לנצל את כל התווים העומדים לרשותנו.

* תקציר: Summary הוא התקציר של קורות החיים. חלק זה חשוב ביותר מכיוון שבתוכו אנו יכולים להציג את עצמנו בקצרה בצורה שיווקית, לציין את החוזקות שלנו, מי הלקוחות שלנו, לתאר בקצרה את החברה שלנו, לפרט אפשרויות ליצירת קשר (אימייל, אתר, בלוג, טלפון וכדומה) וכמובן – להשתמש במילות חיפוש.

* ניסיון: Experience הוא החלק בו נציין את ההיסטוריה התעסוקתית שלנו. כמובן שמומלץ להציג כ-10 שנים לאחור – ולא יותר. כמו כן מומלץ לציין רק ניסיון רלוונטי לעיסוק הנוכחי/הבא.

* המלצות: פרופיל חזק הוא כזה שמכיל המלצות. ולכן, לא להתבייש – שלחו הודעה דרך הלינקדאין לכל המכרים, עמיתים, חברים לספסל הלימודים, מנהלים, לקוחות, ספקים – לכל מי שבאמת מכיר ועבד אתכם ובקשו המלצה. אני מבטיחה שתגלו דברים נהדרים.

© הכותבת היא הבעלים של HR Link, לינקדאין לעסקים, www.hrlink.co.il

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות