fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל מתחיל בעץ

אסף דנגור הבעלים של "נגר בשבילך", מעצב, בונה ומרכיב ללקוח מטבחים, ארונות או חדרי שינה, לא לפני שהוא מבין מהם רצונותיו, צרכיו, העדפותיו וטעמו האישי, בכל הסגנונות ועם שלל חומרים: "אנחנו רוצים שהלקוח יהיה מרוצה", הוא מסביר
אסף ויעקב דנגור צילום: עצמי
אסף ויעקב דנגור צילום: עצמי

מבחינת אסף דנגור, השם של העסק שלו, "נגר בשבילך", משמעותי מאוד: הוא מסמל את האני מאמין המקצועי והאישי שלו בעבודתו מול כל לקוח. דנגור מאמין שהשירות והמקצועיות עומדים מעל לכל בקשר שלו עם הלקוחות, מאז הקמת העסק. כבר כמעט עשור הוא משרת את לקוחותיו בעבודת כפיים שיד בה, לצד המאמץ הפיזי ואגלי הזיעה, הרבה חשיבה ויצירתיות רגע לפני שהמסור מתחיל לחתוך את בולי העץ הכבדים.

ב"נגר בשבילך" מייצרים מטבחים, חדרי ארונות, חדרי שינה, וכן מבצעים תיקונים בבית הלקוח. במקביל, עובדת "נגר בשבילך" עם קבלנים. דנגור מספר כי היחס ללקוח הוא אישי וזהו אחד מהעקרונות שמלווים את בית  העסק. הפגישה מתבצעת בבית הלקוח, כאשר דנגור מברר ביחד איתו מה טעמו, אילו חומרים הוא אוהב, אילו העדפות יש לו, מה הצבעים שהוא אוהב ובוחר ועוד. בהתאם למידע שהוא אוסף, הוא מציע ללקוח תוכנית מותאמת לצרכיו ולרצונותיו, בין אם מדובר בבניית מטבח, ארון או חדר שינה. יחד עם זאת, לעיתים הלקוח מגיע לפגישה עם תוכנית קיימת, אותה הוא מבקש מדנגור לבצע, ואין בכך כל בעיה מבחינתו.

 אסף ויעקב דנגור צילום: עצמי
אסף ויעקב דנגור צילום: עצמי

ב"נגר בשבילך", הממוקמת באזור התעשייה קרית ביאליק, ברחוב המסגר 8, יודעים לעבוד בכל הסגנונות ועם שלל חומרים. המטבחים יכולים להיות בעיצוב כפרי, בעיצוב מזכוכית או בסגנון מודרני. החברה מספקת גם את השיש, מה שמייתר את הצורך של הלקוח לרוץ ולחפש אנשי מקצוע נוספים לבניית המטבח. דנגור: "ישנם גם לקוחות שלא מחפשים מטבח חדש, אלא רוצה רק לשדרג את המטבח הקיים, ולתת לו חזות חדשה ומודרנית. אנחנו בהחלט מבצעים שדרוגים למטבחים, כמו החלפת דלתות".

גם מיטות וארונות בונים ב"נגר בשבילך" בסגנונות מגוונים, לכל הגילים. אחד המוצרים המבוקשים לאחרונה, למשל, הם ארונות הזזה מזכוכית, עם תמונות המותאמות לילדים. אסף, 30, נשוי ואב לילדה בת שנה, לישי, המתגורר בקרית ביאליק. "נגר בשבילך" הוא, למעשה, עסק משפחתי. דנגור עובד יחד עם אביו, יעקב. על העבודה לצד אביו, אומר דנגור: "יש לכך המון יתרונות. קודם כל, אבא שלי הוא איש מקצוע מאוד ותיק, והוא מביא איתו המון ניסיון וידע. זה מאפשר לי להתייעץ איתו על כל דבר ולהיעזר במקצועיות שלו". לשאלה האם אין קושי לעבוד ביחד הוא עונה: "ממש לא. אנחנו מסתדרים מצוין. הרבה אנשים מתפלאים ואומרים שלהם זה לא היה מתאים, אבל אני רואה בכך רק את היתרונות. זה כיף לעבוד ביחד, זה מעשיר וזה עושה טוב גם לנו וגם ללקוחות".

דנגור מספר על העקרונות המובילים את "נגר בשבילך": "אנחנו מאוד דוגלים בשירות מהיר ובמקצועיות מרבית. אנחנו רוצים שהלקוח יהיה מרוצה הן מהתהליך והן מהתוצאות, ושיחזור גם בפעם הבאה, כשירצה לרכוש מוצר חדש לביתו".

יחד עם זאת, הוא מתגאה במחירים הוגנים וסבירים מאוד: "המחירים הם נגישים מאוד. אנחנו מעדיפים להוריד טיפה את המחירים ולהרוויח אפילו פחות, אבל העיקר להמשיך לעבוד, ולתת ללקוח מוצר שהוא יהיה מאוד מרוצה ממנו ושיהיה יציב לאורך שנים. לא סתם אנחנו כמעט סוגרים עשור של פעילות במקום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות