fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרך בין הדירה לבית החלומות

מאחורי חברת "לילך & שרון תכנון אדריכלי ועיצוב פנים", עומדות שתי בעלות מקצוע מיומנות, איכותיות ומקצועיות: לילך שגיא ושרון גוזלן, שעם כל לקוח יוצאות למסע יצירתי כדי להכיר את עולמו ולעצב את ביתו בקפידה עד הפרטים קטנים ביותר
לילך שגיא ושרון גוזלן צילום: עצמי
לילך שגיא ושרון גוזלן צילום: עצמי

מעצבות הפנים לילך ושרון, בעלות חברת "לילך & שרון תכנון אדריכלי ועיצוב פנים", מאמינות שבתחום האדריכלות ועיצוב הפנים אפילו השמיים הם לא הגבול. כאשר לילך שגיא ושרון גוזלן מתחילות את תהליך העבודה עם לקוח חדש, הן יוצאות איתו למסע יצירתי, שכולל את הידע המקצועי העשיר שלהן, חשיבה מחוץ לקופסה והיכרות עם עולמו של הלקוח. תפיסת עולמן המקצועית גורסת שכל פרויקט הוא יחיד ומיוחד, וכי יש להתאימו, לצרכיו, לרצונותיו ואף לחלומותיו של כל לקוח – פרטי או עסקי.

משרדן פועל באזור הצפון, באזור שבין חדרה, חיפה ויקנעם. העובדה שהן עובדות ביחד מהווה יתרון מקצועי משמעותי, שכן לכל אורך הדרך מתקיים תהליך של חשיבה משותפת וסיעור מוחות. בזכות העבודה המשותפת, כל מהלך וכל החלטה נבחנים על ידי זוג עיניים נוסף. העבודה בשתיים מאפשרת נקודות מבט מגוונות, יתר יעילות ומערכת בקרה משוכללת.

עברו למגזין הנדל"ן "בית פלוס" 

לילך שגיא ושרון גוזלן צילום: עצמי
לילך שגיא ושרון גוזלן צילום: עצמי

"בעבודה עם לילך ושרון השלם גדול מסכום חלקיו. התהליך שאנחנו עוברים הוא
מעבר לצירוף של שתי מעצבות ושתי דעות, אלא מרחב שלם שבו מתחברים הטעמים
וההעדפות, הן של לילך ושרון והן שלנו, לרפרטואר שלם של אפשרויות"

לילך ושרון לא מתפשרות על איכות, לא על איכות התכנון ולא על איכות הביצוע. חשוב להן לשתף פעולה עם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה. שרון מחדדת ומדגימה: "לאחרונה בחרנו אריח לחדר רחצה באחד הפרויקטים שלנו והאריח בגלל גודלו דרש שימוש בדבק מיוחד וידע מקצועי ספציפי, משום כך נבחר לביצוע העבודה רצף שמראש ידענו שהוא מכיר ויודע איך לעבוד עם אריחים בגודל זה, מה גם שהם היו יקרים מאוד ובהזמנה מיוחדת והיה חשוב לנו שלא תהיינה תקלות וטעויות שתעלנה כסף רב ללקוח".

לילך מספרת על תהליך עבודתן: "כשמתחילים במלאכת עיצוב החלל, יוצאים בעצם למסע משותף שלנו ושל הלקוחות, מסע מאתגר ומלהיב. אנחנו כל הזמן חוקרות ובוחנות חומרים, מרקמים, רעיונות ופתרונות עיצוביים חדשים".

שרון מוסיפה: "עיצוב הפנים משפיע על חיי היום יום וגם צריך להיות מושפע מהם. אנחנו מאמינות שאין דבר שהוא בלתי אפשרי. ככל שהאתגר גדול יותר, כך אנו מרגישות נאמנות יותר למקצוע". שתי מעצבות הפנים הן בעלות ניסיון עשיר במגוון תחומי התכנון והעיצוב: בנייה פרטית וחללים מסחריים כגון בתי קפה, מסעדות וחנויות.

לילך מסבירה על הייחוד של עבודתן: "המשרד שלנו חרט על דגלו לחשוב אחרת. עיצוב בשבילנו זו דרך חיים. כל פריים במהלך היום מספק לנו השראה. לדוגמה: התבקשנו על ידי לקוחות (זוג צעיר עם שני ילדים) שרכשו דירה בפרויקט קבלני ליצור חלל משותף לשני הבנים שישמש גם ללינה, גם להכנת שעורי בית וגם למשחק. הבחירה שלנו הייתה להפוך דווקא את יחידת ההורים לחלל שישמש את הילדים, מאחר וזה היה החדר הגדול ביותר בבית שענה על כל הפונקציות. את העובדה שביחידת ההורים הזו היה ממוקם חדר רחצה הפכנו ליתרון, הכי נוח לקלח ילדים קטנים והופ למיטה, בלי לטייל ברחבי הבית ולנסות לגנוב עוד כמה דקות של ערות".

לצד ניסיונן המקצועי, לילך ושרון מחזיקות ברזומה אקדמי מרשים. לילך, בוגרת בית הספר להנדסאים בטכניון, עבדה כמפקחת בנייה וכמנהלת פרויקטים והמשיכה ללימודי תעודה בתחום התכנון האדריכלי ועיצוב פנים. שרון, בעלת תואר שני בחינוך מיוחד, החליטה לעשות שינוי מקצועי דרמטי ופנתה ללימודי עיצוב פנים. ביחד הן מגשימות עבור לקוחותיהן את חלומותיהם בתחום התכנון האדריכלי ועיצוב הפנים. לכל מפגש הן מביאות, לצד חיוכן החם, שפע של ידע, יצירתיות, התלהבות ואמינות.

זוג שעובד עם שרון ולילך מספר: "בעבודה עם לילך ושרון השלם גדול מסכום חלקיו. התהליך שאנחנו עוברים הוא מעבר לצירוף של שתי מעצבות ושתי דעות, אלא מרחב שלם שבו מתחברים הטעמים וההעדפות, הן של לילך ושרון והן שלנו, לרפרטואר שלם של אפשרויות. למרות הניסיון והמקצועיות, העבודה משותפת איתנו, הלקוחות, תוך שהן מתחשבות ברצונותינו ותמיד מקפידות להתאים התוכניות לרצונות אלו. לילך ושרון נגישות וזמינות, הקשר איתן הוא בלתי אמצעי ומאוד נעים וזורם טרם סיימנו לבנות את הבית, ואנו מצפים לראות את התוצאות הסופיות".

"מבחינתנו", הן אומרות, "כשאנו מקבלות המלצה כזו אנחנו מבינות שהמטרה הושגה". גם העובדה שמדובר במשרד "נשי" מהווה יתרון מבחינתן. שרון: "יש התנהלות אחרת במשרד 'נשי'. קודם כל, יש פחות אגו. אנחנו מאוד רואות את הלקוח ופחות נותנות לאגו לנהל אותנו. אנחנו לא נעלבות כשלקוח לא אוהב רעיון מסוים, אלא חוזרות למשרד, אל שולחן השרטוט, וחושבות על רעיונות חדשים, עד שהם מקובלים על הלקוח. בסך הכל, מי שהולך לגור בבית בסופו של יום זה הלקוח ולא אנחנו. אנחנו מאמינות שמכל אחד אפשר ללמוד".

לילך: "אנחנו יודעות לקחת צעד אחורה ולראות את התמונה הכוללת. היכולת הזו עוזרת לנו מאוד בתחום העיצוב. אנחנו רואות את כל החלל, את ההתנהלות בו, את הדינאמיקה בין האנשים לבין החלל, ולוקחות הכל בחשבון. העיצוב שלנו לא מנותק. הוא מכיל ולפעמים אפילו מחבק".

עברו לאתר הבית של "לילך ושרון"  או בפרופיל העסקי בפייסבוק

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות