fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבית של העסקים: הכי שווים בקריות

המבצעים של הום סטייל, יום עצמאות כמו שצריך בהכל למסיבה, טיפולי שיניים מופלאים אצל ד"ר ענת פאפורה ועוד מכל מה שאתם צריכים לדעת בעסקים הטובים בקריות
איפור - יוסי ביטון, דוגמנית - ויקי גוניה, סטיילינג - דנה מנדל, צילום - יניר סלע, עיצוב שיער - אתי ודודי יפרח
איפור - יוסי ביטון, דוגמנית - ויקי גוניה, סטיילינג - דנה מנדל, צילום - יניר סלע, עיצוב שיער - אתי ודודי יפרח

*  בהום סטייל תוכלו ליהנות ממבצעים והטבות בעולם הווילונות ופתרונות הצללה – 50 אחוזי הנחה על כל הווילונות והתריסים לשבועיים בלבד. במקום מבחר גדול של וילונות בד, וילונות האפלה, וילונות גלילה, וילונות זברה ותריסים ונציאנים במבחר דגמים ומידות. בנוסף מבחר גדול של שמיכות, מצעים, כריות שינה, כריות נוי, מגבות, מפות ושטיחונים. הום סטייל – מרכז ביג קרית אתא.

*  חוגגים עצמאות עם הכל למסיבה. במקום מבחר גדול של קישוטי שולחן, קסמי דגל, דגלונים כחול לבן, מגוון טבעות נדלקות, שרשראות זוהרות ועוד אביזרים נוצצים, וכמובן כלים להגשה ואירוח, מפות, מפיות גם ליום העצמאות והכל במחירים מפתיעים, במגוון גדול ועם שירות מקצועי ואדיב. הכל למסיבה המרכז הגדול לכלים חד פעמיים.

קניות ליום העצמאות ברשת ביג זול (צילום: עצמי)
קניות ליום העצמאות ברשת ביג זול (צילום: עצמי)

*  חדש חדש. GRAND STATION מותגים בשדרות ההסתדרות 58 חיפה, מול קניון לב המפרץ. חנות יפה ומעוצבת בטוב טעם. במקום תמצאו מבחר רב של נעלי ספורט ואופנה מכל המותגים הנחשבים לילדים, נערים ובוגרים וכמו כן מחלקת הלבשה עם בגדי ספורט ואופנה מהמותגים המובילים, מכנסיים, ג'ינסים, חולצות מכופתרות, טי שירטס, חולצות פולו ועוד, והעיקר מחירים שפויים ומבצעים מטורפים.

חנות GRAND STATION מוצבים (צילום: יח"צ)
חנות GRAND STATION מוצבים (צילום: יח"צ)

*  עורך הדין גיא אופיר מומחה לדיני משפחה וירושה, יבלה את ערב יום העצמאות עם רעייתו עורכת הדין דולי אופיר וארבעת הילדים אביעד, אביתר, הראל והילה במופעים שיתקיימו באמפי פארק בקרית מוצקין ולמחרת יארח בביתו לעל האש את החברים והמשפחה המורחבת.

עורך הדין גיא אופיר ואשתו דולי (צילום: עצמי)
עורך הדין גיא אופיר ואשתו דולי (צילום: עצמי)

* הכל, אבל הכל, בשקל וחצי. בשעה טובה נפתח סניף עשירי של החנות משו, ברבמד בקרית מוצקין, בקומה השנייה. הסניף מנוהל באדיבות אין קץ ושירות יוצא דופן של מתי. תוכלו למצוא אלפי פריטים ליום העצמאות, לימי הולדת, מתנות, פרטי נוי ברכות, משחקים ועוד. המערכת מאחלת למתי ודני אזולאי מבעלי הרשת על כל סניפיה בהצלחה.

* מדיפוט קריות ברחוב זינגר 2 בקרית ביאליק מזמינים אתכם לייעוץ ואבחון כף הרגל, לקבל קצת ידע על מבנה כף הרגל שלכם ועל צורת ההליכה שלכם. בנוסף, אל מדיפוט הגיעה קולקציית קיץ לנשים ולגברים, נעלי נוחות שישדרגו לכם את איכות החיים. במקום תוכלו לקבל מגוון רחב של פתרונות אורתופדיים, במידת הצורך אנחנו מגיעים עד לבית הלקוח, בתיאום מראש. בהסדר עם כל קופות החולים, משרד הבריאות ומשרד הביטחון. שימו לב, שבוע לאחר יום העצמאות נקיים יום מרוכז נוסף של אבחונים, על ידי מייסד מחלקת גפים תל השומר, חנוך בר גורן. נעדכן.

* אצל ד"ר ענת פאפורה בעלת הקליניקה לרפואת שיניים עם מיטב המומחים תרגישו חופשי לחייך. ועכשיו לרגל חגיגות 25 שנות ותק קבלו הנחות מיוחדות רק עבורכם קוראי הד הקריות ובלינקר. צרו קשר כי עכשיו יותר מתמיד טיפולי שינים בהישג ידכם. ד"ר פאפורה מודיעה לקהל לקוחותיה הרחב שעכשיו ניתן לבצע טיפולי שיניים במחיר של עד 60 אלף שקלים באמצעות חברת מימון ישיר ב-60 תשלומים ובנוסף תקבלו תעודת אחריות.

ד"ר ענת פאפורה במרפאת השיניים עם מיטב המומחים (צילום: עצמי)

* ביום שני השבוע הגיע קהל עצום למופע מעורר ההשראה גרסת 2015 של בת-אל פאפורה ״בורדיו בישראל״ בתאטרון הקאמרי. באנרגיות חסרות תקדים כבשה בת- אל את ליבם של הצופים שגדשו גם את היצעים והמעברים ובסיום המופע לא הפסיקו להריע לשחקנית הענקית. למי שפספס יש הזדמנות נוספת לצפות במופע שייערך בחודש מאי בתאטרון הקאמרי ועל כך תקבלו עדכון מדויק בהמשך.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות