fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האכיל חתולים ונקנס על ידי העירייה

האכיל חתולים ונקנס. צילום: פרטי
האכיל חתולים ונקנס. צילום: פרטי

תושב קרית ים, 67, שמטפל ומאכיל חתולים באזור התעשייה, נקנס על ידי פקח של העירייה בסכום של 730 שקלים, בטענה שעבר על חוק עזר עירוני של האכלת בעלי חיים.

מדובר בתושב העיר, עולה חדש, אשר מטפל זה שנים בחתולים שנמצאים באזור התעשייה הקטן של העיר בשכונה ג'. הוא דואג לשים להם מכלים של מים ואוכל, מטפל בהם ואף מעקר ומסרס אותם על חשבונו האישי. לפני כחודשיים, בעקבות פנייה של אזרח, הגיע למקום פקח של העירייה ורשם לו דו"ח על סך 730 שקלים בטענה כי עבר על חוק עזר עירוני.

התאחדות ישראלית של ארגונים להגנה על בעלי חיים פנתה במכתב ארוך ומנומק לעירייה כדי לבטל את הדו"ח, בטענה כי מעשיה נוגדים את רוח החלטות בית המשפט וכי האכלת החתולים נעשית בהתאם לחוק ואין בה כל מטרד. עוד נמסר כי ההתאחדות תספק לאיש ייעוץ משפטי על ידי היועצת המשפטית של הארגון.

מזכל"ית התאחדות ישראלית של ארגונים להגנה על בעלי חיים, אלה אבין, מסרה: "במקום לסייע ולברך תושבי העיר שעושים את תפקידה של העיריה מכספם האחרון, מטפלים ומעקרים בחתולי הקהילה, בוחרת עיריית קרית ים לקנוס אותם! רשויות מקומיות רבות כגון, יבנה, רעננה, הרצליה, עכו ועוד, מטיבות עם מאכילי החתולים, מציבות מתקני האכלה ומתקצבות עיקורים וסירוסים של החתולים. אנו סבורים שעל העירייה לבטל את הקנס באופן מידי, להתנצל מפני האיש ולהשקיע את כספי הארנונה בטיפול ובעיקור חתולי הקהילה, במיגור השלכת פסולת ברחובות עיר, ולא במתן קנסות על החמלה".

מעיריית קרית ים נמסר: "על פי החוק נאסר להאכיל בעלי חיים ברחוב ולגיל המאכיל אין כל משמעות. המקום היחיד שבו מותר להאכיל בעלי חיים הוא רק בבית אחרת הופכות המדרכות למזבלה ובמקביל יוצרת התופעה התרבות בלתי מבוקרת של חתולי רחוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות