fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האישה מבקשת להתגרש מבעלה שעשה לה מבחני נאמנות

שרין ומורן סולן. צילום: יח"צ
שרין ומורן סולן. צילום: יח"צ

עשר שנות נישואים של בני זוג הגיעו לסיומם כשהאישה התייצבה בבית הדין הרבני וטענה "בעלי אילץ אותי ערב החתונה לקיים יחסי מין עם החבר שלו והמשיך במאמצים אלה גם במשך השנים למרות שסירבתי". לדבריה בעלה הוא אדם בעל נורמות מוסריות ירודות והיא תובעת ממנו את תשלום הכתובה.

בפני פרקליטותיה, עורכות הדין שרין ומורן סולן ,גוללה האישה, רופאה במקצועה, את שעבר עליה מערב חתונתה. בין היתר טענה האישה כי ערב החתונה הגיעה בעלה המיועד, מהנדס בהכשרתו, עם חבר שלו ואמר לה כשהיו לבד כי אין לו התנגדות, שהיא תקיים יחסי מין עם החבר שלו. לצורך מימוש הפנטזיה הזו , מספרת האישה, הבעל המיועד עזב את הדירה למשך כמה שעות והותיר את אשתו לעתיד עם חברו. "כמובן שסירבתי ולא היה כלום". כדי להצדיק את המעשה אמר לה בעלה שמדובר היה ב"מבחן נאמנות".

עוד סיפרה האישה כי במשך השנים  סבלה מהתעללות מילולית קשה. כמו כן מכמה וכמה ניסיונות של בעלה לשדל אותה ליטול חלק בחגיגות מין קבוצתיות. "הוא הפציר בי וממש ניסה לשכנע אותי להסכים". הבעל חזר על  הנימוק , בשנים האחרונות אחרי הסירובים של אשתו, כי הוא בסך הכל ביקש להעמיד אותה במבחן יושר ונאמנות. לדבריה "אני לא מעדתי" והוא ביקש להגיע לשלום בית.

עו"ד סולן טענה בדיון כי הטענות של הבעל כאילו אשתו בגדה בו לאורך השנים, אין להם על מה להסתמך והראיה סירובה לקיים יחסי מין בכמה הזדמנויות עם חבריו, אותם שלח לפתות אותה. עוד טענה עו"ד סולן כי בקשתו של הבעל בבית הדין הרבני לשלום בית היא מניפולציה קנטרנית שנועדה לחמוק מתשלום הכתובה במלואה, שכן הוא זה שבגד בה וניהל אורח חיים מתירני ובלתי מרוסן. בית הדין קבע כי על הצדדים להגיע להסדר לפני מתן הגט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות