fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האופוזיציה העירונית בקרית אתא מאיימת לא להגיע לישיבת מועצת העיר

עיריית קרית אתא. צילום: דורון גולן
עיריית קרית אתא | צילום: דורון גולן

סיעת האופוזיציה במועצת העיר בקרית אתא, הילה שלם והתושבים, מאיימת שלא להופיע לישיבת מועצת העיר הקרובה. הסיבה לכך היא שינוי התאריך שבו אמורה הישיבה להתקיים ששונה מהתאריך שעליו סוכם כמועד מוסכם לישיבות מועצת העיר.

בישיבת מועצת העיר הראשונה שנערכה אחרי הבחירות האחרונות נקבע כי ישיבות מועצת העיר מן המניין יתקיימו ביום רביעי הראשון של החודש. אולם הישיבה האחרונה נערכה ביום רביעי האחרון של החודש החולף וחברי מועצת העיר קיבלו השבוע הודעה שישיבת מועצת העיר של החודש הנוכחי נקבעה ליום רביעי האחרון של החודש.

הילה שלם. צילום: דורון גולן
הילה שלם. צילום: דורון גולן

"זה קורה שוב, בפעם השניה ברציפות, לאחר שגם ישיבת מועצת העיר האחרונה, התקיימה שלא במועדה כפי שסוכם בישיבת מועצת העיר הראשונה. מאז פתיחת הקדנציה הנוכחית התקיימו ארבע ישיבות מועצת עיר ולו פעם אחת ישיבת מועצת העיר במועדה המקורי ועל פי החלטה שהתקבלה ברוב קולות" מסרה יו"ר האופוזיציה העירונית, הילה שלם " בנוסף השינוי של מועד הישיבה לא פורסם במדיות השונות כדי ליידע את הציבור. הקדמה או דחייה של ישיבות המועצה, ללא כל סיבה אמיתית הגיונית, מהווה פגיעה חמורה בשקיפות ולא מאפשרת לתושבי העיר להגיע ולהשתתף בישיבות המועצה".

"אנו מודיעים בזאת כי לישיבה הקרובה חברי סיעת הילה שלם והתושבים לא יגיעו, מאחר ולשיטתנו, מדובר בפעם השניה ברציפות בישיבת מועצת עיר שחוקיות קיומה מוטל בספק ונפעל בכל הדרכים השונות העומדות לרשותינו למנוע את קיומה או לבטל את החלוטתיה אם וכאשר תתקיים" מסרה שלם "כמו כן גם נפעל בכל הדרכים העומדים לרשותנו לחשוף את העוולה הנוראית הזו בתקשורת על מנת שכל תושב בקרית אתא יידע שלא מאפשרים לנציגי הציבור בהם בחרו לפעול בשמם, לדבר בשמם ולייצג אותם נאמנה במועצה".

מעיריית קרית אתא נמסר: "כפי שפורסם והוסבר גם לחברי הסיעה, ישיבות המועצה מתקיימות באופן קבוע אחת לחודש וכל דחייה במועד נעשית על פי פקודת העיריות בהתאם לבקשת חברי המועצה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות