fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקשה לצו סגירה מיידי ל"שווארמה טורקי" בקריון

לאור הליקויים התברואתיים שהתגלו במקום, הגישה עיריית קרית ביאליק תביעה נגד בית העסק לבית המשפט לעניינים מקומיים
שווארמה טורקי בקריון | צילום: עצמי
שווארמה טורקי בקריון | צילום: עצמי

עיריית קריית ביאליק הגישה כתב תביעה נגד "שווארמה טורקי", הפועלת בקריון, וביקשה צו סגירה מיידי. מהעירייה נמסר, כי ממצאי ביקורות חוזרות של הווטרינר העירוני העלו תמונה מדאיגה, כי ב"שווארמה טורקי" קיימים מפגעים בריאותיים כבדים ואי עמידה בדרישות תקנות בריאות הציבור. לכן, פנתה העירייה לבית המשפט לעניינים מקומיים קריות בבקשה לצו סגירה לבית העסק.

בכתב התביעה צוין, כי לאור הליקויים המסכנים את בריאות הציבור, הוחלט על הגשת התביעה. בין הליקויים המפורטים בכתב התביעה: בשר על הרצפה, בשר קפוא שהונח להפשרה על הרצפה ללא כל משטח מגן ולא במקרר הפשרה ייעודי, בשר שאין עליו כל תאריך, אי הפרדה בין בשר למזון אחר, חומרי ניקוי הפזורים באזור משטחי העבודה, ניקיון ירוד של בית העסק ובפרט במשטחי העבודה והמקררים ועוד. עוד מצוין, כי בבדיקות שערך הווטרינר העירוני התגלו שאריות מזון מיום קודם במטרה לעשות בהם שימוש חוזר. כמו כן, כך נטען בתביעה, נמצאו הוכחות המעידות על הפשרה והקפאה של בשר מחדש.

מהעירייה נמסר עוד, כי בעבר הוזהר בעל העסק מספר פעמים בגין עבירות דומות, נערך לו שימוע והמקום אף נסגר בצו מינהלי למשך חודש. "לאור הליקויים התברואתיים הקשים אשר מהווים חשש לפגיעה ממשית בבריאות לקוחות בית העסק הגישה העירייה בקשה לצו סגירה מיידי", נאמר בהודעת העירייה.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "ההחלטה לסגור עסק היא צעד קיצוני שאני ממעט לעשות בו שימוש, אך שמירה על בריאות הציבור גוברת על חופש העיסוק. בגין ליקויים תברואתיים חמורים ואי עמידה בתנאי החוק, המחלקה המשפטית של העירייה הגישה בקשה לצו סגירה".

נכון לשעה זו, לא ניתן היה להשיג את תגובת בעלי המקום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות