fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקשה לפירוק באלאנס קלאב בעזריאלי קרית אתא

בשבוע הבא יגישו עובדים בסניף בקשה לפירוק החברה. בשבוע שעבר הם הגיעו לעוד יום עבודה שגרתי, אך מצאו את שערי המקום סגורים ומאבטח חסם את כניסתם
סגור ומסוגר. באלאנס קלאב בעזריאלי קרית אתא | צילום: ניצן שלם
"הטעיה ועוולות צרכניות". באלאנס קלאב בקרית אתא | צילום: ניצן שלם

בשבוע שעבר הגיעו עובדי מועדון הכושר באלאנס בקניון עזריאלי קרית אתא לעוד יום עבודה שגרתי וגילו, להפתעתם, כי המקום סגור ומאבטח חוסם את כניסתם. בשבוע הבא תגיש עו"ד ליזה דמרי לבית המשפט המחוזי בחיפה בקשה לפירוק החברה בשם רוב עובדי הסניף.

עובדת ותיקה בחברה (השם המלא שמור במערכת) אמרה ל"הד הקריות": "התחושה שלנו היא נוראית. לילה לפני שהמקום נסגר, המינויים של מועדון הכושר קיבלו הודעה על סגירת הסניף. אותנו, העובדים, אף אחד לא טרח ליידע. חלקנו הגענו בבוקר לסניף כרגיל והופתענו לגלות שהוא סגור. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלנו. העובדים הם הכי חשובים בעסק, אנחנו גרמנו למקום לפעול, עצוב שזה היחס שאנחנו מקבלים".

ביום שני שעבר, ב-11 בנובמבר, נשלח מסרון לכל מינויי באלאנס קלאב קרית אתא, בזו הלשון: "מינויים יקרים, לצערנו הרב, החל מבוקר יום יום שלישי, 12 בנובמבר 2019, תפסיק חברת באלאנס קלאב להפעיל את מועדון הכושר שבקניון עזריאלי קרית אתא. שערי הכניסה של המועדון ייסגרו וכספכם יוחזר. אנו מאמינים ומקווים שקבוצת עזריאלי תמצא גוף שיוכל להפעיל את המועדון מחדש בהקדם האפשרי. בינתיים הסכימו מועדוני הכושר אייקון פיטנס ברבמ"ד (באלאנס לשעבר), הולמס פלייס בקריון ואייקון פיטנס בנשר לארח אתכם ללא תשלום עד 30 בנובמבר. אנו מודים לכם שבחרתם להיות חלק מקהל לקוחותינו".

עו"ד דמרי: "העובדים בבאלאנס קלאב בקרית מוצקין קיבלו הודעה על הפסקת עבודתם ועל פתיחתו של מועדון כושר חדש במקום, אולם עובדי הסניף בקרית אתא הגיעו לעוד יום עבודה שגרתי לפני כשבוע והופתעו לגלות שהוא סגור. בפתח המקום עמד מאבטח שלא אפשר להם להיכנס ולקחת את החפצים שלהם. בפועל אין משכורות, אין פיצויים ואין עם מי לדבר. גם העובדים בסניף בקרית מוצקין, שקיבלו מכתבי פיטורים, נותרו ללא הזכויות שלהם. הדרך היחידה של העובדים לפעול היא להגיש בקשה לפירוק החברה, אחרת הם לא יקבלו כלום".

באלאנס קלאב העסיקה עובדים רבים לאורך השנים. חלקם עבדו במקום מהיום הראשון ועד לסגירת השערים. עו"ד דמרי: "יש עובדים שעבדו במקום 10 שנים ולא קיבלו פיצויים. העובדים ברובם הם אנשים צעירים עם ילדים קטנים. אפילו כמה חיילות עבדו במקום. יש גם עובדים בני 50. כולם נותרו ללא עבודה וללא כתובת לפנות אליה".

"אין עם מי לדבר". עו"ד ליזה דמרי | צילום: עצמי
"אין עם מי לדבר". עו"ד ליזה דמרי | צילום: עצמי

לסוף העגום של באלאנס היו סימני אזהרה. בחודש ספטמבר האחרון הוגשה בקשת פירוק למועדון הכושר שלה שפעל בנהריה. בדומה למקרה בקריות, העובדים הם אלה שהגישו את הבקשה לפירוק החברה, והדיון בנושא נקבע לחודש הבא.

רשת מכוני הכושר באלאנס קלאב נמצאת בבעלותו של עוזי נסימי. בסניף בקרית אתא הושקעו כ-5 מיליון שקלים. הסניף פעל בקומה השנייה של הקניון במתחם המשתרע על כ-1100 מ"ר. לטובת הקמת חדר הכושר הועברו חנויות לקומות המסחר בקומה הראשונה.

עוזי נסימי מסר בתגובה: "באלאנס קלאב הפעילה שני חדרי כושר בקרית מוצקין ובקרית אתא. בסניף בקרית מוצקין עשתה החברה עסקת מיזוג עם אייקון פיטנס בע"מ, רשת חדרי כושר מבית הולמס פלייס, ואת סניף קרית אתא היא החליטה לסגור. ביחד עם קניון עזריאלי, החברה מנהלת מגעים למכירת הסניף, והעסקה טרם נחתמה. באלאנס קלאב עושה את מרב המאמצים לסגור חשבון עם עובדיה וספקיה ודואגת להחזר כספי למינוייה. באלאנס קלאב היא חברה שפעלה במשך עשר שנים בקריות ושמרה על מוניטין טוב, דאגה לתת שירות נהדר לקהל לקוחותיה וסיפקה במשך שנים רבות מקום עבודה מסודר לעשרות רבות של עובדים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות