fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב באח"י אילת: חנייה בכתום-לבן

מיזם חדש של עיריית חיפה יאפשר לכם לחנות ללא תשלום למשך 20 דקות לכל היותר. מיקומי החניות נקבעו לאזורים שבהם קיים ריכוז גדול של עסקים ומספר מועט של מקומות חנייה
אח"י אילת | צילום: דורון גולן
אח"י אילת | צילום: דורון גולן

נהג, 20 דקות, זוז. מיזם חדש של עיריית חיפה יאפשר חנייה ללא תשלום למשך 20 דקות באזורים שבהם קיים ריכוז גדול של עסקים ומספר מועט של מקומות חנייה. מהעירייה נמסר, כי ציר אח"י אילת נכלל במיזם וההסדר החדש יפעל בשדרות אח"י אילת 9, 64 ו-71.

האם קרה לכם שרציתם לעצור רק לרגע כדי לקנות קפה או עיתון? הייתם מורעבים לפלאפל או נשלחתם לאסוף הזמנה של זר פרחים, ולבסוף החלטתם לוותר בגלל שלא מצאתם מקום חנייה ואם לא ויתרתם קיבלתם דוח? המיזם החדש של עיריית חיפה נועד לתת פתרון בדיוק למקרים אלה.
בפיילוט מוצלח ברחוב ארלוזורוב פינת בלפור בהדר, שארך שלושה חודשים ובמהלכו אפשרה העירייה להחנות את הרכב למשך 20 דקות בחינם, זכה המיזם לתגובות חיוביות הן מבעלי העסקים והן מהלקוחות.
מהעירייה נמסר, כי בשלב השני יורחב המיזם למספר אזורים ברחבי העיר, ועשרות מקומות חנייה, שעד כה היו מסומנים בכחול-לבן, יסומנו בצבעי כתום-לבן ובליווי שילוט ייעודי. במקומות אלו תתאפשר חנייה, ללא תשלום, לזמן מוגבל של עד 20 דקות. הגבלת משך זמן החנייה נועדה לסייע ולחזק את העסקים הקטנים, על ידי עידוד תחלופה גבוהה של כלי רכב והגדלת מספר הלקוחות שיוכלו לעצור, ולו לזמן קצר.
הסדר החנייה החדש יתקיים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 20:00-09:00. אכיפת משך זמן החנייה שהוקצב תיעשה באמצעות מצלמות המוצבות במקום. בעתיד, ולאחר ניתוח השפעות המיזם, הוא צפוי להתרחב לאזורים נוספים בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות