fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: מוצקין אלופה במבחני המיצ"ב

תלמידי ה' ו-ח' ניצחו בכל המקצועות: מתמטיקה, אנגלית, מדעים ועברית. צורי, בתגובה: "איננו צוהלים או מתהדרים בכותרות של רגע"
(אילוסטרציה )
(אילוסטרציה: פנתרמדיה )

תלמידי בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בקרית מוצקין ניצחו בגדול בקריות במבחני המיצ"ב, שאת תוצאותיהם נאלץ משרד החינוך לפרסם השבוע בהוראת בית המשפט העליון.

לפי התוצאות שהגיעו ל"הד הקריות", תלמידי מוצקין ניצחו בכל המקצועות: מדעים, מתמטיקה, אנגלית ועברית. קרית ביאליק לא מופיעה במרבית הנתונים בשל מספר קטן מדי של תלמידים שהשתתפו במבחנים. קרית חיים נמדדה כחלק מחיפה ואין לגביה תוצאות עצמאיות.

מדובר בהישג יוקרתי של קרית מוצקין. לפני חודש פורסמו תוצאות בחינות הבגרות, אז היא התברגה במקום הרביעי בין מספר הזכאים לבגרות ב-2011.

בתגובה אומר ראש העירייה, חיים צורי: "איננו צוהלים או מתהדרים בכותרות של רגע. העירייה מחויבת לעבודה קשה ולטווח ארוך, וניכר מנתוני המיצ"ב כי שכרנו בעמלנו".

מדובר במבחן הישגי שפותח על ידי הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך. המטרה: לבחון באיזו מידה תלמידי בית הספר היסודיים וחטיבות הביניים עומדים ברמת הדרישות המצופה על פי תוכנית הלימודים, בארבעת מקצועות הליבה: מדע וטכנולוגיה, אנגלית, לשון עברית, ומתמטיקה בכיתות ה' ו-ח' כשהממוצע על כל מקצוע עומד על ציון 500.

אנגלית

המבחן באנגלית לכיתות ה' ו-ח בדק שליטה בהבנת הנשמע, הנקרא ובכתב.

התוצאות:

קרית מוצקין: כיתות ה'- הציון 559. כיתוה ח'- הציון 568. קרית ביאליק: כיתות ה'- 526. כיתות ח'- אין נתונים. קרית אתא: כיתות ה'- הציון 512, כיתות ח' – 529. בקרית ים הציון לתלמידי כיתות ה', עמד על 510 כשהממוצע הארצי עומד על 516.

הכתבה המלאה וכל הציונים יתפרסמו מחר (שישי) בעיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות