fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשימות הצעירים בארץ קיימו כנס חירום

נציגי הרשימות טענו כי מדיניות הממשלה כלפי מעמד הביניים ושכבות הגיל הצעירות שמתחילים את מסלול החיים הכלכלי והמשפחתי – מאכזבת, ודנו בדרכי פעולה כדי לשנות את המצב
נציגי רשימות הצעירים בארץ (צילום: עצמי)
נציגי רשימות הצעירים בארץ (צילום: עצמי)

ביום ראשון השבוע נפגשו בהרצליה נציגי רשימות הצעירים מכל רחבי מדינת ישראל בכנס חירום לקראת הבחירות ברשויות המקומיות.

בין הנוכחים היו נציגי תנועות צעירים מנהריה, ירושלים, נצרת עלית, דימונה, הוד השרון, הרצליה, אילת, קרית שמונה, קרית גת, חדרה, קרני שומרון, פתח תקווה, ראשון לציון ומקרית ביאליק.

נציגי הרשימות טענו כי מדיניות הממשלה כלפי מעמד הביניים ושכבות הגיל הצעירות שמתחילים את מסלול החיים הכלכלי והמשפחתי – מאכזבת, ודנו בדרכי פעולה שונים כדי לשנות את המצב הקיים. מתוך ראייה כי התאגדות של רשימות הצעירים תהפוך לכוח שלא  ניתן להתעלם ממנו, שני אוצ'קובסקי, העומד בראש רשימת צעירים למען ביאליק, היה בין היוזמים לשיתוף פעולה בין כל הסיעות שמתמודדות למועצות המקומיות לקידום נושאים ברמה המקומית והארצית בתחומי הדיור, החינוך, התעסוקה וכו'.

אוצ'קובסקי: "לפני חמש שנים, כשצעירים למען ביאליק התמודדו בפעם הראשונה, אפשר היה לספור את הרשימות הצעירות על יד אחת. היום כמעט בכל עיר קיימת תנועה של חבר'ה צעירים, שלא קשורים לשום מפלגה שרוצים לשנות את העיר בה הם חיים. טוב לראות שהדור הצעיר מעורב בעשיה העירונית ומוכן להשקיע מזמנו, בהתנדבות, בלי לבקש תמורה בחזרה רק כדי לנסות לשנות, לתקן ולשפר את חייהם של התושבים במקום בו הם גרים".

נציגי רשימות הצעירים בארץ (צילום: עצמי)
נציגי רשימות הצעירים בארץ (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות