fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנט הגיע לאירוע פתיחת מערכת הבחירות של הבית היהודי בחיפה

שר הכלכלה התארח באירוע והצהיר על כוונתו לסייע לעיר. "תנו לנו עוד כוח בחיפה ונוכל לסייע טוב יותר" אמר בנט
השר בנט ושי בלומנטל (צילום: יהודה שטסל)
השר בנט ושי בלומנטל (צילום: יהודה שטסל)

שר הכלכלה נפתלי בנט התארח בשבוע שעבר באירוע פתיחת מערכת הבחירות של הבית היהודי בחיפה, בראשותו של שי בלומנטל מקרית שמואל והצהיר על כוונתו לסייע לעיר. ביחד עם השר, הגיעו סגן יו"ר הכנסת ח"כ יוני שיטבון, חברת הכנסת איילת שקד ושר המדע לשעבר פרופ' דניאל הרשקוביץ, המשמש כיום כנשיא אוניברסיטת בר אילן.

"כמי שגדל בחיפה והתחנך בה, אני מודע היטב לאיכויות הגבוהות המצויות כאן וליכולות המצוינות של העיר בתחומי המחקר והרפואה", אמר בנט. "ראש העיר אירח אותי כאן לאחרונה והציג בפני את שנעשה בשנים האחרונות. אמרתי לו שיש לנו עניין לעודד את חיפה להפוך למוקד הביו רפואה של ישראל. יש עם מי לדבר כאן. תנו לנו עוד כוח בחיפה ונוכל לסייע טוב יותר".

בלומנטל, ציין בדבריו, כי הוא רואה בפעילותו כתובת עבור כל אחד מאזרחי העיר, ללא שיוך למפלגה כזו או אחרת. "רק לאחרונה הוגש לי סיכום פעילותי האישית בקדנציה הנוכחית, במסגרתו סייעתי לכ-2000 איש שפנו אלי. בקדנציה הבאה נשאף לתרום לתחומי התעסוקה בעיר, לפיתוח המחקר, לשילוב אוכלוסיות שונות בשוק העבודה בטיפול ודאגה לגמלאים".

השר בנט ושי בלומנטל (צילום: יהודה שטסל)
השר בנט ושי בלומנטל (צילום: יהודה שטסל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות