fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אל תנוחו על זרי דפנה, תעלו את ערך הנדל"ן"

120 מיליון שקלים הושקעו בשיקום ארבעה מתחמי המסחר והתעשייה בצ'ק פוסט. השבוע נחנך מתחם המסחר והתעשייה "צ'ק פוסט מזרח" והוחלפו תשתיות בעלות של 30 מיליון שקלים. ראש עיריית חיפה, יונה יהב קרא לבעלי העסקים לשפץ את המבנים הפרטיים"
יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)
יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)

כ-120 מיליון שקלים, הושקעו בשיקום ושדרוג ארבעה מתחמי מסחר ותעשייה במפרץ חיפה. לפני כניסת החג נחנך ב"מוסך ארז" בצ'ק פוסט, מתחם המסחר והתעשייה "צ'ק פוסט מזרח", במעמד ראש עיריית חיפה יונה יהב, מנכ"ל חברת יפה נוף ערן לויטה ובהשתתפות עשרות בעלי עסקים.

מאז ימי הבריטים לא ידעו מתחמים אלה אור. יונה יהב
"מאז ימי הבריטים לא ידעו מתחמים אלו אור". יונה יהב (צילום: אירוע בקליק)

חברת יפה נוף סיימה את עבודות השדרוג בתוך שנה, בפרויקט רחב מימדים שעלותו מוערכת בסכום של – 30 מיליון שקלים. העבודות לשדרוג המתחמים כללו החלפת תשתיות ותהליכי שיקום שלא בוצעו במתחמים מעולם.

במקביל, עיריית חיפה השקיעה למעלה מ-23 מיליון שקלים, לשדרוג של כ-3 ק"מ של כבישים ורחובות במתחם השיש לתעשיות כבדות במפרץ חיפה, במטרה לאפשר למפעלים ולעסקים השוכנים בו אופק לעתיד.

מתחם הצ'ק-פוסט החדש (דרום) שוקם בעלות של כ-32 מיליון שקלים.
מנכ"ל יפה נוף ערן לויטה: "זהו מתחם בעל חשיבות מסחרית רבה לעיר, לסוחרים, לתושבים ולעירייה. היתה חשיבות רבה בכך שהוא נבחר להיות הראשון אותו שיקמנו, כדי שיהווה דוגמא ותקווה לאחרים".

מתחם צ'ק פוסט מזרח, שנחנך השבוע, הינו המשך של מתחם צ'ק פוסט צפון לכיוון מזרח. גם במתחם זה בוצעו עבודות להחלפת תשתיות, סלילת כבישים ומדרכות, פיתוח נופי והסדרת חניה בעלות כוללת של כ- 30 מיליון שקלים.

"מאז ימי הבריטים לא ידעו מתחמים אלו אור, או תיקון ובטח שלא שדרוג ברמה גבוהה כל-כך", אמר יונה יהב בטקס, "איש לא האמין שנעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו בשדרוג מתחמי הצ'ק פוסט.
"אני מבקש מבעלי הנכסים שלא ינוחו על זרי הדפנה. שפצו ושדרגו את המבנים שלכם, זה יעלה את ערך הנדל"ן ויביא עוד קונים וצרכנים למתחם".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות