fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפור מלא אהבה

אוקסנה שרייפר, אחות במחלקה האונקולוגית של כללית בקריית הבריאות זבולון, בחרה לאפר, במסגרת עבודת הגמר שלה בבית הספר לאיפור מקצועי, מטופלת המתמודדת עם מחלת הסרטן
עבודת גמר מצטיינת. אוקסנה שרייפר וס"ק | צילום: הילה חן
עבודת גמר מצטיינת. אוקסנה שרייפר וס"ק | צילום: הילה חן

אוקסנה שרייפר היא אחות מסורה, העובדת במחלקת בריאות השד ואונקולוגית של כללית בקריית הבריאות זבולון זה 11 שנה. יש לה שפע תחביבים, כמו אימוני כושר עם משקולות, אך התשוקה לאיפור קיימת בה מאז שהיא זוכרת את עצמה.

שרייפר נרשמה מספר פעמים לקורס איפור והתחרטה, בעיקר בשל העלות הגבוהה, עד שהחליטה שהיא מגשימה את החלום ונרשמה למכללת איל מקיאג'. בתום הלימודים התבקשה כל בוגרת להציג עבודת גמר. רוב התלמידות בחרו, כמובן, בדוגמנית, אך לא כך שרייפר. היא החליטה לשלב את שתי אהבותיה: אהבתה למטופלים במכון האונקולוגי בזבולון ואהבתה לאיפור, ובחרה כדוגמנית במטופלת שבימים אלה מתמודדת בשנית בהצלחה עם המחלה. המטופלת, ס"ק, קיבלה את ההצעה בשמחה גדולה, ואחרי שאופרה על ידי שרייפר וצולמה על ידי הילה חן, הייתה נרגשת מאוד מהתוצאה. היא הודתה לשרייפר בהתרגשות רבה על ששיתפה אותה בהרפתקה המהנה הזו ונתנה לה את התחושה שהיא וואו!

עבודת הגמר של שרייפר זכתה בהצטיינות והיא יצאה מהחוויה מצוידת בכישורים חדשים ובעיקר בתחושת סיפוק גדולה על כי הצליחה לשמח כל כך את המטופלת שלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות