fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אופנה גדולה מהחיים

הקו המנחה את בית האופנה הגרה הוא שכל אישה באשר היא אישה, בכל מידה ובכל גיל, ראויה ללבוש אופנה עכשווית, עדכנית וטרנדית בלי להתפשר על איכות ונוחות
הגרה, חורף 2020 | צילומים: אבי ולדמן
הגרה, חורף 2020 | צילומים: אבי ולדמן

הקו המנחה את בית האופנה הגרה הוא שכל אישה באשר היא אישה, בכל מידה ובכל גיל, ראויה ללבוש אופנה עכשווית, עדכנית וטרנדית בלי להתפשר על איכות ונוחות. תחת הסלוגן "כשאת נראית טוב, את מרגישה טוב", מציעה החברה שלל פריטים בסדרות קטנות, המוזרמים לחנויות הרשת לאורכה של העונה.
"אישה גדולה הרבה יותר בוטחת בעצמה היום. היא יותר חשופה, היא יותר צבעונית, היא כבר לא מתביישת ולא מסתתרת", אומרת אסתר ברוך, מעצבת הבית של בית האופנה הגרה, ביחד עם המעצבת מגי בן דוד, שמציע לנשים במידות גדולות אופנה עכשווית, עדכנית וטרנדית בהתאם למגמות האופנה העולמיות.

הגרה חורף 2020: מעיל קפושון אדום מבד בוקלה סריג | צילום: אבי ולדמן
הגרה חורף 2020: מעיל קפושון אדום מבד בוקלה סריג | צילום: אבי ולדמן

הסלוגן המוביל את החברה הוא "כשאת נראית טוב, את מרגישה טוב" בהחלט מוכיח את עצמו, כשהאישה הלובשת הגרה היא מלאת שיק ובעלת מודעות עצמית גבוהה. הדגמים השונים בקולקציה מוצעים בטווח מידות רחב שבין 40 ל-54 והם מעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים בדגש על שימוש בבדים איכותיים ונוחים ואיכות תפירה ללא פשרות. דגש נוסף מושם על התאמת עיצובי הפריטים, הגזרות והחומרים לאקלים הישראלי.
ההבנה כי גם נשים במידות גדולות, בקשת רחבה של גילאים, יכולות ליהנות מאופנה עכשווית, מעניקה להגרה יתרון בולט על רשתות אחרות, כך גם היכולת של בית האופנה לייצר סדרות קטנות ואקלקטיות של דגמים, המוזרמים לחנויות הרשת לאורכה של העונה, כמעט מדי שבוע, כך שהאישה הלובשת הגרה יודעת שהיא נהנית מפריט אקסקלוסיבי.

הגרה חורף 2020: שמלת סטרייפר פסים ויסקוזה ליקרה בגזרת A | צילום: אבי ולדמן
הגרה חורף 2020: שמלת סטרייפר פסים ויסקוזה לייקרה בגזרת A | צילום: אבי ולדמן

ברוך מסבירה: "תחום ההתמחות שלנו הוא מידות גדולות. אנו פונים לקהל נשים מאוד ברור בדנ"א שלו. יש לנו לקוחות קבועות ונאמנות, שאנחנו משמשים עבורן בית לבוא ולהתחדש בו כל הזמן".
את הבדים האיכותיים והנושמים, מהם עשויות הקולקציות, לא תראו בשום בית אופנה אחר, מהסיבה הפשוטה: הם בלעדיים להגרה ופרי פיתוח עצמי של החברה. הדגמים כולם מיוצרים במפעל החברה בארץ בחלל מיוחד של דיגום ועיצוב, ולדברי ברוך, אין היום כמעט חברות אופנה שעושות זאת.

הגרה חורף 2020: חולצת קימונו פסים קצרה אסופה במותן עם מכנסי סקיני דמויי עור אלסטי | צילום: אבי ולדמן
הגרה חורף 2020: חולצת קימונו פסים קצרה אסופה במותן עם מכנסי סקיני דמויי עור אלסטי | צילום: אבי ולדמן

הקולקציות ב-30 חנויות הגרה, הפרושות ברחבי הארץ, מתחלפות, כאמור, מדי שבוע. "אנחנו עושים זאת במנות קצובות", אומרת ברוך, "אנחנו לא מפתחים לכל העונה, אלא לפי מינונים, ובהתאם לכך מגיעים הבדים. מדי שבוע אנו מעדכנים קולקציות בחנויות".

הגרה חורף 2020: שמלה ישרה קצרה במשבצת צפופה עם שרוולי נפח אופנתיים | צילום: אבי ולדמן
הגרה חורף 2020: שמלה ישרה קצרה במשבצת צפופה עם שרוולי נפח אופנתיים | צילום: אבי ולדמן

היום, כשגבולות הגיל היטשטשו לגמרי, נוצר הצורך להתאים את הטרנדים האופנתיים הכי עדכניים לכל אישה באשר היא אישה, בהתאם למידותיה ולצרכיה. על פי הגישה הזו, מציעה הגרה לחורף 2020 קולקציה רחבה ומגוונת של מעילים, ז'קטים, סריגים עבים וחמים, שמלות מכל הסוגים, טייצים ומכנסיים בגזרות שונות. הצבעים השולטים העונה הם שחור, אפור, אדום, צהוב, חום על גווניו וקאמל. כדי לאפשר ללקוחה ליצור טוטאל-לוק יפהפה, הוכנס לחנויות הרשת קו של תכשיטים, הכולל שרשראות ומחרוזות, גדולות או צמודות צוואר, גם הן בפיתוח עצמי של החברה ובהתאמה מלאה לקולקציה. בקרוב יוצעו בחנויות ג'ינסים חדשים בגזרת מותן גבוהה המעניקים תחושה של מחטב.
ובעוד כולנו מחפשים בימים אלה של קור וגשמים, מקום להתכרבל בו, בהגרה כבר שוקדים על ייצור קולקציית האביב ועל פיתוח קולקציית הקיץ.

הגרה חורף 2020: חליפה מבד סווד משובץ וחלק בגוני ירוק חאקי עם מכנסי סיגר תואמים | צילום: אבי ולדמן בברכה
הגרה חורף 2020: חליפה מבד סוויד משובץ וחלק בגוני ירוק חאקי עם מכנסי סיגר תואמים | צילום: אבי ולדמן

את פריטי הגרה ניתן למצוא ב-30 חנויות הרשת הפרושות ברחבי הארץ.
פרטים נוספים ורשימת סניפים באתר: www.hagara.co.il | סניפים באזור חיפה והקריות: חוצות המפרץ, עזריאלי קרית אתא, קריון קרית ביאליק, שדרות מוריה 30 חיפה, רחוב נתנזון 15 חיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות